Stor mage

namba

Forumet er livet
Frida snakker sånn om at magen min er stor. Jeg synes ikke det er å kjekt å få det påpekt hele tiden, men jeg tror faktisk hun gjør det fordi hun lurer på om det kan være en baby der inne.[8D] Jeg spurte henne om hun tror at det kan være en baby i magen min, og det gjør hun, og hun håper at den kommer ut snart.

Eh... jeg vet ikke hva jeg skal si jeg... Nei, mamma er nok bare tykk. [8|] Nei. Jeg har fortalt henne at jeg ikke har baby i magen min, men hun stoler ikke på meg når hun ser hvor stor mage jeg har når jeg sitter. Greit nok at den ikke er flat altså, men jeg ser ikke høygravid ut heller!![:D]

De er jo morsomme også de små - Amalie spør omtrent alle hun kjenner om de har baby i magen (jenter/damer vell og merke[:D]). Hun spør meg også både titt og ofte, selv om magen min ikke er enorm - men når jeg sier nei og om hun vil at mor skal få baby i magen bare ler hun høyt og sier "NEI"[8D][:D]

Tipper at magen din ikke er særlig stor heller - og så er det ikke mer enn drøye 2 måneder siden du fødte[;)]

Den som sa at av barn og fulle folk får man høre sannheten må ha vært enten et barn eller en full person, for alle vet jo at de har god fantasi og snakker vrøvl. Du er flott, og det synes Frida også

Det var jo akkurat en artikkel om dette på babyverden...

http://www.babyverden.no/Sporsmal-Svar/Jordmor-Monica/Diverse/STOR-mage-etter-fodsel/

du er flott namba, magen din forsvinner snart!

Skjønner den ikke er så artig å høre hele tiden nei.. Mina er så opptatt av at jeg har pupper og så peker jeg hvor hennes "pupper" er. Og da sier hun neeeeeeeeei[;)]

Ikke så moro å høre nei... Jeg vet åssen det er med det der... Hehe.. De lurer på alt disse små!

Wilma sa til meg en dag her, -Mamma, du har inte så stor mage nu du, den er lite mindre nu iallafall [:-] Har du ingen bebis där längre?

Hehe, litt artig da. Men jeg skjønner at det ikke er noe koselig å høre den hele tiden!
Leah har ikke sagt sånt enda, men så har hun ikke møtt så mange gravide heller.. Har nok med det å gjøre, hun vet såvidt at babyer bor i mager før de kommer ut - tror jeg i allefall [:-]

Takk for klokt svar, lenemor.[:D]

Jeg vet at Frida ikke sier det som kritikk, for hun smiler når hun sier det. Hun bare konstaterer. Magen min var ikke mindre da jeg kom hjem fra sykehuset og da sa hun at jeg hadde liten mage.[:D] Når jeg bare får kvittet meg med disse ekstrakiloene jeg drasser rundt på så blir det vel bedre. Musklene er bra på plass nå. Jeg kjøpte meg noen lekre klær i dag som jeg skal krympe inn i. Jeg må si jeg gleder meg veldig.

Hanna sa det til meg også. Og magen min er ikke stor lengre[:D] (om jeg må si det selv)
Og da sa jeg til henne at "magen min er da ikke tjukk nå?" Jeg måtte tilogmed vise henne "neida, den er blitt mindre" sa hun. Jeg tenker at det er fordi hun ikke husker 8 mnd tilbake[;)]

Tror nok at det er bare noe de sier, for de er blitt "vant" med at mamma har stor mage

Jeg har prøvd å reist meg og vist frem magen min fra sin beste vinkel jeg også, men det nyttet ikke. Men jeg har jo litt mage også jeg da.[;)]

Hehe-de samme kommentarene kommer her for tiden...[8D]
Thea ønsker att det er en jentebaby i magen til mamma denne gangen....[&:]
Prøver å forklare att mamma bare er litt tjukk på magen ennå,etter att Syver har vært inni der...men virker ikke helt som om hun vil tro på det men....jeg må bare le når hun sier det,for jeg vet hun ikke mener det som kritikk til meg eller noe sånnt..[:D]

Vi får trøste oss med det namba att det er ikke så lenge siden vi fødte,
så vi blir vel kvitt den magen etterhvert..[;)]

Jeg syns forresten det hjalp litt på motivasjon og selvfølelsen å lese denne artikkelen her jeg![:D]
http://www.babyverden.no/Sporsmal-Svar/Jordmor-Monica/Diverse/STOR-mage-etter-fodsel/

Jo takk, den får jeg høre OFTE også!
Hun stryyyker meg på magen, så sier hun "oi, mamma. Du har stoooor mage. KJEMPESTOR!!!"
hehe [;)]

Hører det ofte jeg også! Senest i dag.. nå går ikke det inn på meg for jeg vet at Solveig ikke mener noe annet enn å påpeke noe hun oppfatter. Hadde på meg tunika i dag så den var ikke akkurat tettsittende! [8D]

Det høres ut til at jeg ikke akkurat er alene her.[:D] Det er godt å vite at de beundrer oss selv om de synes vi har store mager.[:D]

hehehe nei du er ikke alene! Og barna kommenterer ting til de som jobber i barnehagen også.. hehe

Back
Topp