Stor mage

Mammakanskje3

Flørter med forumet
MayDay2021
Altså.. Eg er berre 6+0 etter det eg trur vertfall:woot:
Men magen min er blitt en god del større, fått en liten baby klump allerede.
Dette er den tredje graviditeten min , så veit ikkje om det kan ha noke å seie?
Blir veldig vanskelig å skjule det, viss ditta skal forsette :laughing021
Tankane mine har til og med gått til at der Kanskje er tvillinga. Wæææ

Altså.. Eg er berre 6+0 etter det eg trur vertfall:woot:
Men magen min er blitt en god del større, fått en liten baby klump allerede.
Dette er den tredje graviditeten min , så veit ikkje om det kan ha noke å seie?
Blir veldig vanskelig å skjule det, viss ditta skal forsette :laughing021
Tankane mine har til og med gått til at der Kanskje er tvillinga. Wæææ
Jeg har også begynt å få problemer med å skjule det. Er 7+3. Dette er min 3. graviditet, og de to siste gangene kom magen myyye fortere. Jeg husker sist at jeg fikk vondt i ryggen av å prøve å skjule magen frem til uke 12. Nå har jeg heldigvis hjemmekontor stort sett hver dag, så har ikke det problemet enda. Men jeg skal en tur på kontoret i nesten uke, og har allerede nå begynt å planlegge antrekk som skjuler magen best.

Eh ja, så godt å lese at flere har det slik. Altså magen min eser ut, og jeg er bare 5+1:eek: Er mitt 2. svangerskap. Kan ikke huske at det var slik med førstemann. Håper det bare er én inni der når jeg skal på TUL:wideyed:

Jeg har også begynt å få problemer med å skjule det. Er 7+3. Dette er min 3. graviditet, og de to siste gangene kom magen myyye fortere. Jeg husker sist at jeg fikk vondt i ryggen av å prøve å skjule magen frem til uke 12. Nå har jeg heldigvis hjemmekontor stort sett hver dag, så har ikke det problemet enda. Men jeg skal en tur på kontoret i nesten uke, og har allerede nå begynt å planlegge antrekk som skjuler magen best.

Ja eg og hugsa eg viste raskt på nr 2,men føle ditta er jo sjukt raskt haha. Skjønna ikkje korleis eg skal greie å holde det skjult til uke 12o_O
Så heldig du er, eg går rundt i posere klær no for tida..
Må nesten få meg en TUL snart så eg kan forsikre meg at det berre en 1 inni her :smiley-bounce022

Er 5+1, andre svangerskap og ser veeeeeeldig tydelig at jeg er gravid. Særlig om kvelden. Fikk synlig mage i uke 8 sist.

5+5 med nr 4, og har allerede kommet kul her også:oops: hadde tenkt å prøve å holde det hemmelig til oul med tanke på barna, men det er det ikke sikkert vi greier... :hilarious:

Eh ja, så godt å lese at flere har det slik. Altså magen min eser ut, og jeg er bare 5+1:eek: Er mitt 2. svangerskap. Kan ikke huske at det var slik med førstemann. Håper det bare er én inni der når jeg skal på TUL:wideyed:

Haha så godt å høre.
Nei trur nok kroppen hugsa bedre etter første mann, så magen kjem tidligare og tidligare :smiley-ashamed008
Når du skal på TUL?
Eg venta på innkalling, og har bestilt meg en sjøl i 10+2,❤️
Men ja er nok med en baby om gangen :excited001

Er 5+1, andre svangerskap og ser veeeeeeldig tydelig at jeg er gravid. Særlig om kvelden. Fikk synlig mage i uke 8 sist.

Godt det ikkje berre er meg, kanskje det berre er kroppen som gjer seg fortare klar då. :dontknow
Men syns det var litt for tidlig, greit å kunne holde det hemmelig littegrann :laughing002

5+5 med nr 4, og har allerede kommet kul her også:oops: hadde tenkt å prøve å holde det hemmelig til oul med tanke på barna, men det er det ikke sikkert vi greier... :hilarious:

Ja eg ville holde det sjukt til 12 veke, men det trur eg at eg kan glømme. Bestevenninda mi kan sjå det på meg allerede, må nesten berre le av det :laughing002

Haha så godt å høre.
Nei trur nok kroppen hugsa bedre etter første mann, så magen kjem tidligare og tidligare :smiley-ashamed008
Når du skal på TUL?
Eg venta på innkalling, og har bestilt meg en sjøl i 10+2,❤️
Men ja er nok med en baby om gangen :excited001

Ja det er sikkert noe i det altså.
Ble henvist av jordmor denne uken, så ikke fått innkalling enda. Men hvis jeg ikke kvalifiserer til å få TUL på sykehuset har jeg bestilt time den 30/10.
Ja jeg kjenner at en baby er mer enn nok altså:D

Veldig luftbaby på kvelden :wideyed: Og jeg som endelig følte at jeg var på vei mot normalvekt og ikke oppblåst for to uker siden! Nå er det stikk motsatt!

Oiii, det var tidlig :woot: Dette er mitt 4. barn og magen kommer jo bare tidligere og tidligere, men liker å ikke fortelle det til så mange før etter OUL, jeg er "heldigvis" litt chubby så folk tenker sikkert bare jeg har spist godt når jeg blir større :hilarious:

Jeg var ekstremt oppblåst fra uke 5-7. Nå uke 8 er jeg ikke like stor, men mage omfanget har vokst. Hadde jeg ikke hatt litt ekstra å rutte med på magen hadde det vært en søt liten kul som jeg fikk tidlig med de to andre. Nå ser jeg bare mer blubben ut og gleder meg til mer gravidmage kommer frem :playful:

Var på kontoret i dag for første gang på to uker. Før jeg skulle gå, kom en kollega bort til meg og sa "du er gravid, ikke sant?". Altså, jeg er 8+1!! Fader, altså... hadde ikke tenkt å fortelle noe før om en god stund. Jeg sa "ja, men hysj". Nå har jeg bare litt noia for hvor mange andre som har lagt merke til det. Jeg som trodde jeg hadde funnet det perfekte antrekk for å skjule magen. Og seriøst... jeg ser det jo nesten ikke selv, en gang.

Last edited:
E ganske oppblåst, men eg har jo fortalt alle at eg har lagt på meg på magen så eg sku slanka meg nåken kg nå i høst. ( va ikkje tull heller for eg fant først ut at eg va gravid nå på søndag :-p ) e vel ein plass mellom 6+0 og 7+4

Jeg kan ikke skjønne. Føler meg ikke oppblåst, men magen er mega øm og stor. Kan ikke ha noe stramt på magen, det er mega ubehagelig. Magen bare velter ut o_O Er bare 5+2 :hilarious:

9+0 i dag og synes magen har vært stor lenge, kan jo ikke bare være luft dette :hilarious: Får ikke igjen noen bukser, og har flytta inn i gravidklærne for lenge siden, blir spennende dette, andre svangerskap, storebror er 2 år :)

Søster mi såg magen min på søndag, før eg hadde tatt test :-p
Alle buksene mine e for små så nå e da fram med mammabuksene :-)

Back
Topp