Stor mage

Jeg føler meg enorm! Førstegangsgravid og bare 10+5, så jeg trodde det skulle la seg vente på litt lenger! Men den siste uka er ikke magen flat om morgenen lenger heller, selv ikke når jeg ligger på ryggen!

Her har magen blitt ganske stor ja. Morsomt å se tilbake på bildene jeg har tatt hver uke

Ikke min heller er flat, men en legger jo på seg av å spise også...og er mye luft inni der i tillegg til det andre...jeg er 10+ 1

Her og :o hadde 10 kg for mykje, så ikkje flat mage.. kun 14 mnd sio litlo kom te verden,så mulig da har nåke å sei.. magen har vertfall endra drastisk form dei siste vekene.. No har eg jo babykul i forhold te korleis an va før.. :p men dei fleste veit om da no,so eg tar da kuli :p
Jeg lurer på det samme, min er og 14 mnd så det blir spennende å se. Føler jeg går og holder inn magen da men i det siste har jeg fått en liten kul, mistenker jo bare luft enda.

Andre gangs og her er magen tilstede.

Synes det er ubehagelig når jeg er på jobb og studier, vil jo ikke at folk skal se jeg er gravid så tidlig.

Har bare "bolledeigmage" fra forrige svangerskap (snuppa er straks 10 mnd) :) Håper det holder seg slik en gooooood stund til, for her skal det holdes hemmelig så lenge som mulig:)

Føler litt at jeg må holde den inn innimellom, men er nok fortsatt bare ekstra magefett. Kjente livmorkanten idag faktisk 9+3. Tredjegangs.

Har begynt å få litt mage, så det vises litt...men nærmer meg jo uke 12 nå...endelig :)

Så gøy med mage:):)

Jeg har svai i ryggen så alltid hatt litt mage som stikker ut så allerede i uke 10 måtte jeg 'skjule' magen fordi man kan se at jeg er gravid, også blitt rundere i ansikt og har gløden sies det så nå som jeg er 12 uker er jeg superglad for å kunne strutte med magen i sentrum og slippe å skjule:)

Folk viste jeg var gravid før jeg fikk sakt det pga magen hehe:)

Snart 11 mnd siden mini ble født, så her er magen ganske synlig allerede selv om vekta viser -4 kg. Vanskelig å skjule :)

Back
Topp