Stor mage

Soppstopp

Flørter med forumet
Andre som har fått stor mage tidlig? Jeg føler jeg har så stor mage at jeg må forklare meg på en måte. Jeg har fett på magen fra før, men det ser veldig voldsomt ut. Det er liksom mye mage under puppene og så langt opp. Leste moe om at organene visste hva som skulle skje så de drog seg opp selv i stedenfor å bli presset opp av livmoren. Stemmer dette? Jeg er gravid med barn nr. 2

Jeg er i samme situasjon :p
Kan trygt si jeg har 10 kg for mye på kroppen fra før, og mye ligger på magen. Så når jeg har begynt å bli oppblåst så har jo selvsagt dette også presset seg ut sammen med oppblåstheten :D
Men har merket at over navlen så er det en ekstra "kul" nå som ikke har vært der tidligere. Lurer også på om dette er organer som flytter på seg?

Check!
Førstemann her, men opplever det samme. Og selvom magen ikke var flat i utgangspunktet er det nå en tydelig babykul isteden og jeg er 11+2 i dag.
Alle på jobben vet det, og noen venninner og familie, men møter jeg noen andre nå så vil de nok spørre tror jeg.... Men jeg elsker det❤️ tar meg selv i å ha hånda på magen støtt :-)

Samme her.. Nr.4. Bare 8+1 og har vert sånn et par uker allerede. Må gå med store gensere når jeg er blant folk, og prøver å holde inne magen så godt jeg kan.

Veide meg isted, har gått ned litt igjen. Men magen ser ut som 4 mnd sist.. 9+6 idag. Mannen mente at ting bare har flytta på seg. Liten trøst når en prøver å holde det skjult på jobb :p

Jeg også har gått ned, men føler magen har blitt veldig stor allerede. Jeg klarer ikke holde det skjult lengre tror jeg:)

Har fått ganske stor mage allerede jeg og. Men det er nr 3 på to år, jeg er kort og har i tillegg 10kg for mye, så var egentlig forventa. Kroppen har vært gjennom dette før og vet den må få ordna plass. Er også 1,5kg i minus pga all spyinga, med førstemann gikk jeg ned 7 kg på hele svangerskapet.

Venninnen min som fikk en gutt for et år siden sa at jeg ser ut som 4 mnd på vei, har en sikkelig babymage men er kun 10 uker ......

ja. Det sies at etter førstemann så har kroppen vært gjennom prossessen og vet hva som kommer. Hvor mye det stemmer vet jeg ikke, men både med min andre og nå så ser jeg at jeg får den "dårlige" kulen øverst :( jeg også har litt ekstra på kroppen, men har gått ned drastisk så har en heng på magen til vanlig. den har heiset seg litt opp den også, pga at innvoller har flyttet seg opp. Dette gjør også mulighet for at livmor kommer over skambenet tidligere, for det er rom for det ;)

Sist tok det lang tid før jeg fikk mage! Og den ble ikke spesielt stor heller, men nå har jeg mer fett der..Så håper jeg får noe som minner om babymage ;)

Den ekke så stor, men det begynner å bli en kul jeg ikke greier å trekke inn :)

Begynner å bli vanskelig å skjule synes jeg. Er slank og har flat mage fra før, så synes forskjellen er ganske stor. Er andregangs, så er kanskje derfor. Gleder meg til å bikke 12 uker så jeg slipper å holde inn magen, Hehe :)

Jeg føler at magen har poppet ut siste uka. Er 12 uker på lørdag, men kjenner ikke behov for å vise den frem til alle og enhver - det er altfor mange som har behov for å kommentere hvor stor man er...

Her og :o hadde 10 kg for mykje, så ikkje flat mage.. kun 14 mnd sio litlo kom te verden,så mulig da har nåke å sei.. magen har vertfall endra drastisk form dei siste vekene.. No har eg jo babykul i forhold te korleis an va før.. :p men dei fleste veit om da no,so eg tar da kuli :p

Back
Topp