Stor mage???

Moniq666

Flørter med forumet
Septemberlykke 2016
Er 8+3 å har fått stor mage allerede
Noen andre enn meg?
Er skikkelig vanskelig og holde graviditeten skjult .

Gjett om!!
Sliter virkelig med å finne klær som klarer å skjule den!

Skikkelig vanskelig . 3 stk som har gratulert meg idag , ønsker og holde det skjult i noen uker til

Yup, har ikke mye igjen å gå på av vinterjakka mi, ser jo ut som den kula. Håper den nye kommer snart ellers blir det vanskelig å skjule det. Dumt med kollegaer i nabolaget :(

Amen te den, til og med de eldste kidsa her i huset har begynt å legge merke til den å spurt. :0 har toke ein hvit løyn til de til nå.

Magen buler:eek: må skjule meg i en stor fleecegenser på jobb! I dag har jeg prøvd å "trekke" inn magen, men det gjør bare vondt! Spesielt helt nederst.

Ja, jeg er bare 6+4, så det må skyldes at jeg er oppblåst. Føler at "alle" på jobb titter på magen min, men er nok bare innbilning (håper jeg :) )

Ja, jeg sa det nettopp til mannen...ligger på sofaen og magen buler. Oppblåst som bare det. Er åtte uker, det var omtrent da det begynte å bule forrige gang. Venninna mi holdt det skjult frem til 18 uker :D Skal si det er forskjell på folk!

Det er du ikke alene om! Stor mage, her også...! Er vel en blanding av oppblåsthet og den lille? :) kjoler er blitt min venn

Ja har det selv, ser ut som om jeg er 5 måneder på vei. Var sånn sist gang også, det ble ikke borte. Men det varier i størrelse om morgenen og kvelden.

Heeeelt i begynnelsen. Skikkelig oppblåst :p var vanskelig og skjule det. Men så gikk det over og har normal mage nå. Er andre gangs gravid og er 6+ 4

Jeg er 9+2 og magen min er helt enormt oppblåst! Tror ikke det er noen babymage enda for min del.. Gleder meg sånn til den kommer

Med nr 1 fikk jeg ikke antydning til mage før uke 18, men denne gangen buler den skikkelig og bh-størrelsen har gått opp 2 størrelser, så vet ikke hvor lenge det kan holdes skjult.

8+5 og skikkelig oppblåst, så velger klær med omhu ja..... Frykter å bli avslørt i bassenget i dag... :p

Back
Topp