Stor mage?

Spyffeline <3

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Hvordan er det med dere nå? Er magen kommet synlig frem nå? Eller er det fremdeles sånn at man ikke ser den helt om man ikke vet at dere er gravid? Føler jeg brått har fått så stor mage nå... litt rart egentlig.. men også litt deilig! :)

Jeg har stor mage, ingen tvil her om jeg er gravid!! Kulerund er jeg å :) men koser meg med magen :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her er det fortsatt fullt mulig å skjule.. Jeg personlig føler at det er tydelig synlig men flere rundt meg kommenterer at det ikke synes. Merker jo at jeg kler meg i løse klær så jeg gjør det visst ikke lett for folk å gjette det heller:p

Sent from my MK16i using BV Forum mobile app

Den synes veldig godt når jeg går i kjoler og klær som sitter litt etter, men jeg klarer å skjule den i løse klær om jeg har lyst. Ser ekstra tjukk ut, riktignok :P

her vises det veldig tydlig nå, fått en fotball frempå magen.. haha!

Stor mage, stor rumpe, store pupper..... Kunne nevnt i fleng;) jepp æ e gravid! Noen er små og nette når dæm er gravid, mens andre- velkommen i flodhest klubben:)
Men like magen veldig<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Her har den plutselig poppet frem siste uka. Nå er det plutselig mange som kommenterer at magen har kommet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg merker stor forskjell på magen min, men jeg kan lett skjule den om jeg vil. Om jeg går i løse topper og tunikaer legger man ikke merke til større mage ennå. Gleder meg veldig til jeg får ennå mer kul, venter stadig på det!

Her ser man det godt :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fikk plutselig stor mage, så nå er det ikke tvil. Nå får jeg kommentarer fra folk som ikke visste at jeg er gravid, og det fikk jeg ikke da jeg bare så tykk ut:-)

Her er det umulig å skjule magen, skikkelig kulemage :-p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Synes magen kom over natta nærmest etter å ha stått stille siden uke 17 ;) men den er fortsatt ikke stor til å være 5 mnd på vei nei :)
Søøøte magen min ♡
Litt i overkant glad i å være gravid ;)

Her synes også at den bare plutselig poppa frem. Ingen tvil om at jeg er gravid. Hadde godt med polstring i utgangspunktet så jeg er sikker på at mange har vært i tvil en stund men, nå ser jeg gravid ut ja :)

Godt å se det ikke bare er her da.. Den kan fremdeles skjules under klær, men føler meg plutselig veldig gravid.. :P Men går jeg med veldig tettsittende er det synlig ja.. :) Fremdeles mange som ikke vet jeg er gravid, men de ser det vel snart.. ;)

Back
Topp