Stor mage ?

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Er det noen flere her som allerede har gått opp i vekt ?
Selv har jeg gått opp 4 kg allerede, det ser ut som jeg er 15 uker på vei, til tross for at jeg bare er kun 5+4. Forrige gang la jeg på meg like mye like fort, og i slutten hadde jeg lagt på meg 20 kg. Håper det ikke blir fullt så "ille" denne gangen :p

Hvor tidlig fikk dere mage med nr 2 ? :)

Har lagt på meg 1 kilo. Er jo sulten hele tiden! Har ikke vært kjempeflink med maten heller :P

Tosola

Jeg har også lagt på meg 1,5kg allerede! Er veldig matmoms om dagen

Har ikke lagt på meg, men magen har forandra seg.. ser rett og slett småfeit ut..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tror de fleste har lyst på mye mat den første tiden :D Jeg tenker nesten ikke på noe annet enn mat jeg, haha :p

Ja. Har også vært veldig fysen på annet godt i det siste. Føler meg konstant sulten.. Spiste 2 brødskiver 20 minutter siden, men føler meg allerede sulten nå igjen hahah..

Ja. Har også vært veldig fysen på annet godt i det siste. Føler meg konstant sulten.. Spiste 2 brødskiver 20 minutter siden, men føler meg allerede sulten nå igjen hahah..

Haha, jeg blir heller aldri noe særlig mett :p så snart jeg har spist opp maten jeg bare MÅTTE ha, så tenker jeg på annen mat som kunne vært enda bedre. Skikkelig vond sirkel det der.. :p

Jeg har lagt på meg 3 kilo allerede siden EL, men regner med det er pga all sjokoladeinntaket på 2 uker, nå klarer jeg ikke sjokolade lengre så det er jo bra :P er 5 uker +/- på fredagen

Har lagt på meg 3 kg siden 3 sept.. stresser meg litt å legge på meg så tidlig! :-p

Har ikke lagt på meg, men magen har forandra seg.. ser rett og slett småfeit ut..

Føler meg og småfeit. Er noe som har forandret seg med form og fasong gitt

Hehe, akkurat samme her! Spiste kjempe mye til lunsj, var stappmett, 3 timer eller holder jeg på å besvime av sult... Når jeg blir sulten så blir jeg virkelig SULTEN og må ha mat med en gang.. Gått opp 1kg allerede, kjenner jeg stresser litt med det altså...

Liten spire 06.06.14

Har lagt på meg 1,5 kg allerede, og jeg som hadde planer om å ikke gå opp stort i dette svangerskapet;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner ikke om vekta har økt (for vekta vår er ødelagt), men magen er stor og jeg føler meg ikke tilfreds, forsøker å skjule magen i store gensere.

Aner ikke om vekta har økt (for vekta vår er ødelagt), men magen er stor og jeg føler meg ikke tilfreds, forsøker å skjule magen i store gensere.

Jeg også, men ender opp med å se enda feitere ut;-)

har ikke turt å gå på en vekt, litt redd for hvor mye jeg har trykt i meg i det siste :P
ette kl 3 på dagen begynner jeg å spise, og når snuppa legger seg rundt 7, så bare døtter jeg innpå for harde livet :P
men kjenner det på kroppen og ser det på meg at her er det kommet litt extra ja hehe

Har heller ikke veid meg, men begynner å få mage?! og er sulten konstant. Ubevisst hodler jeg meg på magen hele tiden og er så redd noen skal se det på meg, så tror jeg bare skal bure meg selv inne i huset fram til uke 12 :P

Føler meg større enn vanlig, og har på meg store, vide gensere...som om det hjelper... :p Kvapsete, liksom :p :D

Har ikke turt å gå på vekta. Føler jeg har spist så mye for å holde kvalmen unna. Småspiser hele tida. Har nok fått litt matmage. Nesten litt koselig selv om det ikke er noe babymage enda

Sent from my iPhone using BV Forum

Vekta mi slutta å funke i sommer da den påstod at jeg hadde gått opp 5 kg på 2 måneder - UTEN Å VÆRRA GRAVID!!!!
så jeg kasta den :rolleyes:
Så jeg har ikke peeeeiling på hvor mye jeg veier :P

Back
Topp