Stor mage :)

Lykkeliten

Glad i forumet
Har hørt den siste uken at magen min har blitt veldig stor, ( ja, er sikkert for jeg har gått fort opp ivekt) men alle tror jeg er lengre på vei enn hva jeg er å mener jeg er klar til å få når som helst..
Har følt det på meg selv at jeg har blitt tyngre på magen de siste dagene også da..
Har dere hatt stor forandring den siste tiden ? :)

Sånn var det med min første. Alle lurte på om jeg skulle ha tvillinger :p denne gangen har jeg faktisk ikke fått så mange kommentarer på magen min.

hehe, ja det er det jeg å har fått til svar, enten er du klar å føde når som helst eller er du med tvillinger... :P

Her kom magen tidlig, og er visst ganske stor har jeg hørt :) Flere som tror jeg er lengre på vei eller at det skjuler seg fler :)

Jeg har stor mage fra før, så jeg føler meg høygravid selv også. I tillegg står den veldig høyt. Forrige gang sank magen i uke 32 eller noe. Håper dette skjer snart denne gangen :)

Her har de først nu begynt å spørre og kommentere, og mener jeg har liten mage til å være 6 mnder på vei. Selv syns jeg magen min er STOR! :p

Når jeg ser meg selv i speilet så ser jeg høy-gravid ut.. Ser jeg ned på magen min ser den ut som sånn den skal være. Men har jo lagt merke til det at jeg er sikker på jeg kommer meg inn i bilen når den er trangt parkert men har ikke kjangs til det.. Så jeg vet jeg undervurdere det litt, men første legen min spurte også det etter jeg hadde vært på UL i uke 18, om jeg hadde tvillinger...
Men det tok kaka når buss sjåføren spurte igår..

Jeg syns magen kom veldig plutselig rundt uke 19, er i uke 26 nå, og syns egentlig at det har gått jevnt oppover (eller utover :P ) Har ikke fått noen kommentarer på om magen er liten eller stor. Jeg er ikke helt vant med den voksende magen enda, for går borti ting hele tiden. Går borti benker og bord, og slår kjøleskapdøra i magen nesten daglig. Føler meg veldig lur :P Er heldigvis ikke så brå i bevegelsene.

Det får jeg også høre om dagen. Mange sier jeg er like stor som de selv var, og mange de kjenner rundt termintider :p føler vel egentlig at jeg er ganske stor også. Er ikke lenge til jeg er like stor som ved termin med første :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Synes jeg har stor mage jeg også nå. Noen som "fleiper" med at jeg venter tvillinger. Føler meg litt dum jeg da når dem tror det på en måte:p Jeg er lav så synes godt på meg.

Back
Topp