stor mage..

Surrine

Flørter med forumet
Det er greit at jeg er 2 gangs og at jeg har et par kg for mye men herreguden jeg ser ut som jeg er 5 mnd på vei og ikke 14 uker. Gruer meg allerede for å gå på jobb på mandag (vært sykmeldt en mnd på svangerskapskvalme) og forklare at jeg bare blir veldig VELDIG stor når jeg er gravid.sukk..... flere som lider av å lage store hus raskt til disse spirene?

Jeg er veldig stor. Dette blir min 3 fødsel og det er 10 mnd siden siste fødsel så jeg har noen kilo ekstra på kroppen. Ser ut som at jeg skal føde i neste mnd. Mange kommenterer det og spør om jeg er sikker på at det er bare en der inne. Fikk fort mage sist også men av erfaring fra tidligere så stabiliserer den seg litt uti svangerskapet.

Du er ikke alene nei... Jeg ser vel ut som jeg gjorde rundt uke 22 sist, og jeg er bare 14+3

Jeg har også en del ekstra på kroppen, og når jeg ser på andre forstår jeg at jeg nok er endel større enn de fleste andre..Men føler magen er for slapp denne gangen, pga alt ekstra som er der.
Hatt unormalt stor mage i begge mine tidligere svangerskap, også fått store barn da

Magen min er stor fra før, så jeg føler det bare ser ut som jeg har blitt tjukkere. Ville heller at magen skulle blitt litt fastere i fisken (som den gjør etterhvert, vanligvis når jeg er gravid iallefall) og sett ut som en gravidmage. 

Koselig med stort magehus da

Jeg fikk veldig fort mage (les luft), så ut som jeg var 5 mnd på vei, men nå har luftslottet blitt borte, så magen måler nøyaktig det den gjorde før jeg ble gravid,men formen er litt annerledes. (jeg måler med målebånd for å følge med:P)

Jeg fikk relativt fort litt mage. Nå ser man tydelig at jeg er gravid. Syns det er litt godt, egentlig, for det er kjipt når man bare føler seg småfeit... Men magen strutter nå :) Spent på hvor stor den blir.

ja har stor nok mage ettersom jeg er bare 13 uker, meeen den var værre!! Heldivis blitt kvitt mesteparten av lufta nå, så nå er d bare slappis mage etter siste graviditet, har ikke akkuratt trent d område etter sist gang så her er d bare å blåse opp!!;-P

Back
Topp