Stor mage..

hysteria

Forelsket i forumet
Og guttungen synes nok den er fin for han hoppa og spratt på den istad.. Og nå er jeg så støl fordi det føles som om jeg har tatt 100 mageøvelser!

Jeg ser 4-5 mnd gravid ut, enda jeg bare er 7 uker!!  Grusomt! Hatt litt mage fra før, men aldri sett sånn ut!
Klarer ikke skjule det under ytterjakka en gang.. Vanskelig for vi vil ikke fortelle familie og  venner før vi er over 3 mnd på vei og alt er bra.. Og hvordan skjule denne bollemagan på kontoret neste uke kan bli spennende, burde konvertere til Islam og kjøpe meg burka..

Å.. Heldigvis ikke bare meg. Ser ut som jeg er 4.mnd. vei.
Ikke flat mage fra før, men ikke sånn som den er nå heller.
Trodde egentlig jeg bare var oppblåst, men jeg vet ikke jeg... Hadde ikke trodd den skulle være så stor i 3 dager da.

Sliter litt i morgen når vi skal bade i svømmebasseng hos svigers.
De jetter det nok ganske fort.

Ah, godt å lese at det er flere! Jeg skjønner ingenting av denne magen jeg, regner jo med den er oppblåst, men den er jo diger konstant!

Oh yes, føler det er vanskelig å skjule. Overdriver ikke når jeg sier jeg ser 5 mnd gravid ut på kveldene.!!!

dere er ikke alene! samme her! magen er kjempe stor! spesielt på kvelden, men og på dagen etter at jeg har eti lunsj.

bestemor kom faktisk på overraskelses besøk her om dagen, sammen med bestefar.. de ville se hvordan huset vårt hadde blitt, gamle gårdshuset (barndomshjemmet til bestefar).. og da hadde jeg stram grenser.. ho kikka på magen.. men sa ikke noe.. tror kanskje ho syns jeg har lagt på meg :P hehehe for lika ikke helt det blikket :P hehe. ho får vite det om 2 uker ;)

nå er jeg 10 uker i dag :D så ligger jo litt lengre forran! men hadde mage i uke 7 jeg også..syns den kom allerede i uke 5 :P men kanskje ikke 4 mnd størrelse!

men kan det være noe du eter? som gjør deg oppblåst? eller eter du det samme som før?
jeg sleit veldig med oppblåst mage i over et år....og det varte dagesvis i strekk! = havregrøt! :P
(som jeg har begynt å ete igjen nå).

Godt å vite jeg ikke er alene!
Har alltid vert naturlig slank, me bittelitt flesk på magen.
Nå ser jeg ut som jeg har spist en kalkun alene!
Sist uke var det verste, men da var jeg også forstoppet og oppblåst.
Litt bedre nå men det skal ikke store måltidet til så buler det som bare det!
Vanskelig å skule magen. =/

Husker jeg var så oppblåst sist i uke 7-8 at jeg vagget når jeg gikk :-p
Er ikke fullt så galt denne gangen, men godt oppblåst ja :)

Hos meg så var det synlig ganske tidlig, men nå er jeg 7 uker i dag eller i morgen (litt usikker) og har foreløbig ikke mage. Jeg føler at jakkene strammer mer, men ikke noe som er synlig. Har til og med gått ned 1 kg! (wohooo!) - Jeg er litt overvektig fra før av altså og har ikke vondt av å gå ned 5 kg, med eller uten baby. (Veier ca 10 for mye).

ja her er også magen litt bollette . ser ut som om jeg er 4 mnd på vei men er bare i uke 9 kan ikke huske det var sånn sist
er nok endel oppblåst  og nå har halsbrannen også meldt seg
ja det er mye som skjer når man er gravid  forrige gang var det ingen  nå får jeg bare mere og merer gravid ting

Jeg tror hele min familien har en mistanke nå =) Gravidmage deluxe!
Klærne vil ikke skjule magen.. Så nå får jeg håpe alt går bra!

Dere er ikke alene! 6+6 i dag, og allerede blitt "feit" for flere dager siden. Sambo sier han ikke ser noe, men når jeg får kommentarer på jobb om "Ååh, nå ser jeg at du har fått en liten gravidbulk der, jaaa...", så må det jo tydeligvis synes ganske godt. :-p

Det er litt kjipt om man ikke ønsker at alle skal vite det før man er sikker sjøl!
Og siden magan er så stor nå! Skal den være sånn til vi når 3 trimester da!

jeg hadde helt flat mage, men litt litt heng når jeg bøyde meg, nå føler jeg meg skikkelig lubben. Kjenner livmora godt når jeg ligger på ryggen..

Jeg også føler at magen har kommet. Livmoren min har kommet over og jeg har hatt 2 tette svangerskap de siste årene så magen kommer nok tidlig denne gangen ogsåSpennende hvor lenge vi klarer holde det hemmelig!

Her er magen også ganske stor ja... vanskelig å skjule den, så blir nødt til å fortelle det på jobben nå til uken :/

Back
Topp