Stor mage

pøken

Betatt av forumet
Er det bare jeg eller er det flere som fremdeles sliter med stor mage.... Har vel nesten gått ned igjen de kg jeg la på meg men magen er veldig stor fremdeles.....[:@][:'(]
Hva kan jeg gjøre...???[8|]

Men jeg kan ikke skylde på KS, for det hadde ikke jeg....[8D] Men det tok ikke så lang tid sist
+ at magen er mye større.........[:@][:@]

Jeg har også magen min enda (med strekkmerker[8D])  Men den har blitt mindre nå som jeg har begynnt og trene[:)] Har trent i to uker og det viser resultater.. Så det er bare og sette i gang og trene jenter hvis dere vil bli kvitt magen til sommeren kommer[8D] Det er i hvertfall målet mitt[:)] 

dytter på denne jeg- har begynt å få mindre mage nå..ganske mye hevelse igjen..blir bedre etter hvert..går masse turer og spiser ikke etter 19..ammer ikke da..de fleste buksene har begynt å passe igjen da[;)]..så ikke bekymre deg for mye..blir nok bedre for hver dag som går ska du se

Jeg har gått ned kiloene, men magen er der ennå. Har alltid hatt mage, men nå henger og disser den... Er vel bare situps som hjelper, tenker jeg...

ORIGINAL: WencheR

Jeg har også magen min enda (med strekkmerker[8D])  Men den har blitt mindre nå som jeg har begynnt og trene[:)] Har trent i to uker og det viser resultater.. Så det er bare og sette i gang og trene jenter hvis dere vil bli kvitt magen til sommeren kommer[8D] Det er i hvertfall målet mitt[:)] 

ORIGINAL: pøken

ORIGINAL: WencheR

Hva er det du trener for noe da....???
Har ikke noe treningsstudio her om kring......

Jeg har også endel mage igjen... hater det egentlig [:@] til og med Emily kommenterer det, så jeg får begynne med sit -ups nå når det endelig har gått seks uker etter fødsel [:D] har funnet en god måte å trene bort fettet på den nederste delen av magen på, så det er vel bare å sette i gang... så fort tannen min er bedre[:D] orker jo ikke gjøre en dritt med vond tann nei [:@][:'(]

har du tatt ks?isåfall ikke ta situps før det har gått 3mndr.anbefales...kan lett få brokk fikk beskjd om fra legen..vær forsikig!!

magen min er som en slapp bolledeig, nå hadde jeg vistnok mage fra før av, men da var den ihvertfall fast i formen,nå henger den bare mer og mer, og nå har jeg gått ned 5 kilo mer enn det jeg veide før jeg ble gravid, så da henger magen ennå mer[:-]

Æsj...jeg har også mye mage ennå.. Synes den er større nå enn den har vært etter de andre to svangerskapene mine. Dette var jo keisersnitt nr.2, så kanskje jeg har ødelagt magen min [:(]... Men den virker faktisk ganske hoven ennå, så jeg håper den blir bedre... Jeg får begynne å ta sit-ups når det har gått 3 mnd!!

Back
Topp