Stor mage???

~StRaToS~

Forumet er livet
Var på vanlig kontroll hos legen idag og målte magen.
Og hun sa at magen var for stor og lurte på om det var 2 inni. Men det er det jo ikke sa jeg, for jeg har jo vært på privat ul og der var det bare 1 huleboer.[;)]
Magen var langt over symfyse streken, så hun sa at hun ikke skulle skrive på målene før jeg hadde vært på ordinær ul. Hun ble så usikker.[8|]
(Må nevne at dette er en meget flink lege)
Jeg hadde stor mage med 1.mannen og, men ikke så stor. Der lå målene og over symfyse streken hele tiden.
Spurte legen om det ikke var magefettet mitt hun hadde målt[8D], men nei det var visst ikke det, pleier ikke å få med det sa hun.

Hmmm..... ble ikke klokere på dette jeg...[8|]

Når var du på ul da? Kan jo være det er 2 stk inni magen[;)]

Gurimalla, TENK om det er 2 der[:D]

Jeg hadde også for stor livmor til hvor langt jeg er på vei. Hun målte to ganger og var usikker, men førte det på helsekortet likevel. Jeg vet også at det bare er en inni der, og ho mente på at det er veldig individuelt enda, ting blir mer sikrere utover i graviditeten[:)]

Foreløpig er livmora stor nok til å være 2 uker lengre på vei enn jeg er, men tar det med knusende ro foreløpig, he he[:)]

Hihi... det kan jo være tvillingen gjemte seg hvis du var på privat ultralyd veldig tidlig i svangerskapet[;)][:D] Men ja, magen vokser nok i rykk og napp tror jeg så det kan jo være at det vil stagnere etterhvert[:)]

kanskje du er litt lenger på vei... [;)] hvis du allerede har sett den lille på ul så tror jeg ikke det er en til der inne [;)]
men alle svangerskap er ulike, selv om symfyse målet er en smule høyt så behover det ikke å bety en verdensting [;)][:)]

denne gangen er symfyse målet mitt åsså litt høyt, med de to andre lå det i underkant av normalen hele tida.. [;)]

kanskje du er en av dem som vokser skikkelig fort i begynnelsen? Merkelig. Men kaaaaan jo være 1 som har gjemt seg på ul=P.
Til gjengjeld så sier du jo at du var stor med 1. mann. Og man vokser jo gjerne raskere med andre=).

Var på ul i uke 10+5 så jeg VET at det er kun ett foster.
Og jeg vet at jeg ble befruktet 13.april, believe me[8D]
Håper ikke jeg blir større enn med førstemannen...for det var svææÆÆæært[8D]
Dette er forresten 3.mannen[;)]
Jeg hadde en søt, medium mage med andre.
Skulle ha vært omvendt siden magen gjerne blir større med andremannen.
Skulle hente den gratispakken på apoteket i 7.måned og dama bak disken så på magen og spurte meg om jeg var sikker på at jeg var i 7. måned siden magen var litt for liten mente hun...det var da med 2.mannen.

Jaja, får bare vente og se da....ul er ikke for om 12 dager[:)]

ORIGINAL: honning84

Jeg hadde også for stor livmor til hvor langt jeg er på vei. Hun målte to ganger og var usikker, men førte det på helsekortet likevel. Jeg vet også at det bare er en inni der, og ho mente på at det er veldig individuelt enda, ting blir mer sikrere utover i graviditeten[:)]

Foreløpig er livmora stor nok til å være 2 uker lengre på vei enn jeg er, men tar det med knusende ro foreløpig, he he[:)]

Mitt mål var 20 cm, altså målene til ei i uke 22.
Håper ikke jeg blir så mye større ut svangerskapet, det er tungt.

ORIGINAL: ~StRaToS~

Tror mitt mål var 17 og det tilsvarte 2 uker frem i tid sa ho... Håper ikke jeg heller blir veldig svær, he he, kunne gjerne arvet svangerskapet til min mamma selv om det ser mørkt ut[:)] Ho var lita med både meg og broren min

Tror mitt mål var 17 og det tilsvarte 2 uker frem i tid sa ho... Håper ikke jeg heller blir veldig svær, he he, kunne gjerne arvet svangerskapet til min mamma selv om det ser mørkt ut[:)] Ho var lita med både meg og broren min

Vi kan håpe til vi blir blå uten at det hjelper[8D][8D]

Er så 'artig' med folk som mener man er for stor eller for liten til tilsvarende mnd/uke man er på vei.
Vet ikke alle nå til dags at dette kan skille på pr enkelt person eller...huff må le jeg.
Jeg har alltid mage fra 3 mnd, mens venninna mi hadde like flat mage i 5 mnd.

ORIGINAL: bellybutton

Er så 'artig' med folk som mener man er for stor eller for liten til tilsvarende mnd/uke man er på vei.
Vet ikke alle nå til dags at dette kan skille på pr enkelt person eller...huff må le jeg.
Jeg har alltid mage fra 3 mnd, mens venninna mi hadde like flat mage i 5 mnd.

Det er jo livmora de måler, ikke selveste magen.
Har og venninner med små mager, men de måler livmora til å være normal.

Vi kan håpe til vi blir blå uten at det hjelper[8D][8D]

He he, sant nok[;)][8D]

jeg også ligger langt over streken, målte i uke 15 og var like stor da som jeg skulle vært i uke 22, så veldig spent på ul til tirsdag[:D]

Back
Topp