Stor mage....TIDLIG!!

Kraaka

Gift med forumet
Heisann....håper at det er noen der ute som kan få meg til å slappe av litt her...

Jeg er ikke mer enn 2 1\2 mnd på vei, men magen min er allerede blitt "gravid"!....[:o]
Jeg er ei lita jente..jeg er kraftig, men makan til mage som dette har jeg ikke hatt før svangerskapet....Kan det være "polstringen" på utsiden som gjør magen stor?? Men alikevel....sååååå god polstring har jeg ikke...hehe!![:D]
Jeg har fra før en sønn på snart seks og ettersom jeg husker ble jeg fort stor med han..og ikke minst enorm på slutten av svangerskapet.
Men, nå.....ja....jeg ser skikkelig gravid ut!!!

Jeg har vært på ultralyd og sett den lille som ligger der...og treminen er ikke annet enn kanskje en uke feil eller noe...så jeg er toppen 3 mnd på vei....

Jeg syns det er kjempe flaut å gå med den magen nå..og enda det er 6 mnd igjen...MINST! Jeg er jo stolt av å være gravid og alt dette...men er det normalt med magen? Jeg ser jo ikke ut som jeg snart skal føde, men magen begynner jo ikke å vokse før 12 uke`?? Med mindre en er som meg da,......USJ!!![8|]

NOEN SOM KJENNER SEG IGJEN?

[:D] Ja! min skjøt ut i uke 11 [:D] Er som deg, med "polstring" hehehe, bare nyt det! Vi er jo gravide [:D]

vær stolt av magen og frodigheten er graviditet medfører[:D][:D]

hei,jeg fikk oxo tidlig mage,jeg er 1.72 cm høy men magen kom ganske med en gang,er polstret fra før oxo men det er nok ikke bare polstringen som gjør at magen er stor. måtte begynne og gå med mamma bukse fra uke 10.

Godt å høre at jeg ikke er alene.....føler nesten som at folk tror jeg skyter ut magen for å liksom vise meg frem, men sånn er det ikke...den er jo ganske så hard...trass polstringen..hehe!! Men,men...da er det god med plass til minsten hvertfall..hehe!!!

Takk!!

Hei Kraaka.

Magen min spratt også ut kjempetidlig, sånn ca i uke 12. Den vaks kjempefort frem til sommeren en gang, kiloene kom i samme tempo - og folk begynte allerede da å spørre om jeg hadde lenge igjen.

Heldigvis så stabiliserte det hele seg. Magen min har ikke vokst så alt for mye den siste tiden.

Selvølgelig så kan det kanskje føles litt ubehagelig å få mage så fort.. hvis du kanskje ikke har skjønt helt at du er gravid? Du skal være stolt av magen din, tenk på hva du bærer inni deg [:D] [:D] [:D]

Jeg fikk mage i uke 10 og måtte begynne å gå med mammabukser....

Magen kommer tidligere hvis du har fått barn fra før. Fordi da er den tøyd litt fra før..

Jeg fikk mage i uke 10, og jeg har aldri hvert gravid før....

I uke 9 kunne man se at jeg allerede hadde fått litt mage. (tro det eller ei) Jeg har ei jente på 3 år fra før, å med henne kunne man ikke se at jeg var ca 5-6 mndr på vei. Men da var jeg veeeeldig mye syk og spøy for det meste hele dagen.

Jeg føler også litt sånn som deg. Litt flaut liksom at det synes allerede nå (er 3 mnd ). Men det er jo veldig individuelt, noen synes det tidlig på og andre seint. Jeg for min del håper de vil stoppe opp litt etterhvert sånn at jeg ikke blir en hvalross på ordentlig [:D]

Lykke til videre i svangerskapet da!

Hei Kraaka!

Du er ikke alene nei. Når jeg var 2 1/2 mnd på vei fikk jeg høre at det MÅTTE være 2. Mamman min hadde ikke sånn mage før hun var 4 mnd på vei.
De første 2mnd raste jeg opp 5 kg kun på magen og brystene.
Jeg hørte bare en hjertelyd, så jeg er ganske sikker på at det bare er en[;)].
Så du er ikke alene!!

Du er ikke alene..[:)] Samme problemet her..Allerede..

Ååååå..tusen takk til dere alle sammen!!
Føler meg ikke så alene lenger nei..det er helt sikkert..hehe!!

Så nå skal jeg strutte med min mage og være stolt av at jeg er gravid..hehe!

Lykke til til dere andre også[:)]!!

lurte på dette jeg oxo.. jeg er 6+4 på vei, og har en kul på magen og gått opp tre kilo bare på magen og bryster. I dette tempo kommer jeg til å bli kjempediger! men nå skal det sies at jeg veide 48 kg fra før og er relativt liten 160 cm, så det kan hende det synes fortere av den grunn. ikke vet jeg, men de som har litt erfaring sier at noen vokser veeeldig fort med en gang, men at det roer seg og at man ikke trenger å bli så mye større de siste mnd av svangerskapet. har faktisk vært å prøvd mammaklær, og det var bare så mye mer behaglig uten noe som strammer.. går bare i joggebukse jeg nå! men fortviler ikke.. er man gravid så er man gravid, er visst aldri noen fasitsvar på svangerskapsforløpet, så vi får bare være stolt av det vi har! [:D]

Back
Topp