stor mage om kvelden..

gullimin

Forelsket i forumet
ser jo nesten ut som eg er gravid i 5 mnd jo.. med ein liten spire på størrelse som en ert inni.. [8|]

er det eg som har blitt tjukk?? føler meg megastor om kveldene.. veldig oppblåst og enda større etter at eg har spist... kan ikkje huske det var sånn sist gang. Eg fikk jo mage relativt tidlig forrige gang også, men ikke sååå tidlig.

Noen andre som også ender opp med stoooor mage om kveldene?? Eg måtte faktisk ta av meg dongribuksa i sted og hoppe inn i en juggebkse..klarte ikke å få igjen knappen![:-]

magen min så åsså slik ut for et par uker sia.. men nå er den ikke så fryklig oppblåst lenger..*deilig*

Ååå ja...Man får mage fortere etter 1 mann...

har vært borti det ja...

kjenner til den der ja.... går ikke ant å skjule det på kvelden lengre nå... og jeg får i alle fall ikke på meg mine jeans på kvleden.....

Om morgenen er magen helt som vanlig, men om kvelden blir den skikkelig oppblåst. Kjennes ut som det er en stor klump inni den. åsså har jeg lagt på meg en kilo allerede, kun på magen tror jeg. Synes det var litt i tidligste laget [;)]

jeg har gått ned 2 kg etter at vi fant ut at jeg var gravid... 0,5 av disse har jeg gått opp igjen denne siste uken...
tror jeg gikk ned pga oppkasterundene mine...
og at jeg no begynner å holde på maten som jeg får i meg... :)

jeg er 10+ . på morran er magen min nesten helt flat men med en gang jeg får i meg mat eller drikke så blir jeg UTROLIG oppblåst og stor.... ser høygravid

Back
Topp