Stor mage alt for tidlig

Eirin0110

Andre møte med forumet
Noen andre enn meg som snart må over i "mammabukser"??
Buksene mine er allerede så stramme at de er ubehagelige å gå med. Føler jeg blir ekstra kvalm når buksene er så stramme.
Kan ikke huske å ha fått så tidlig mage med mine 2 andre barn. Er nå 6 + 5 og på ettermiddag/kveld er jeg så oppblåst at jeg ser ut som jeg er godt over uke 20. Føler det blir alt for tidlig å gå over til mammabukser allerede. Hvordan er det med dere?

Samme her. Håpløst å skjule det!
Går bare i store klær og vurderer sterkt å finne frem mammatøyet. 3. her også 6+1

Pleier vel gjerne å stabilisere seg litt etter uke 12. Ofte mye luft i starten. Tar jo litt tid før livmoren går over skambeinet og det blir ordentlig babymage. :) Er veldig oppblåst, jeg og. Omtrent like stor nå som da jeg var 20-25 uker på vei med førstemann. Får nesten ikke igjen høstjakka mi. :P

Jeg måtte ha strikk på turbuksen min i dag.... :-( Mine bukser er også ubehagelig nå, men vurderer å kjøpe Floyd-bukse nå før mammabukse. Floyd er god strech på og kan brukes etter graviditet også... :-)

Det er stor forskjell på morgen og kveld. Men så går jeg bare med joggebukser på kvelden. Eller smekken åpen:)

Takk for tipset med Floyd bukse!!! :) Det må jeg skaffe meg! "Magen" viser jo ennå bedre i Gravidbukser der det ikke er noe som gir den motstand. Er kjipt å gå rundt med mage i uke 7 når det ikke er noe ordentlig baby mage. :p

Er litt lubben fra før av så har ikke merket noe enda, er 5+4. Kjenner jeg gruer meg litt til jeg begynner å legge på meg, har ei vennine som er mye lengre på vei, og jeg bare ser for meg at jeg blir en vandrende hval mens hun er slank med en kjempe søt mage... :smiley-ashamed005

Husk at livmoren er litt slappere når man har født før. En starter liksom ikke på 0 da dessverre... med nummer to lå liksom livmoren fire uker foran hvor langt jeg var på vei, men det jevnet seg ut etter hvert.

Husk at livmoren er litt slappere når man har født før. En starter liksom ikke på 0 da dessverre... med nummer to lå liksom livmoren fire uker foran hvor langt jeg var på vei, men det jevnet seg ut etter hvert.
Haha ikke si det. Jeg hadde tydelig babymage fra uke 14 sist :P

Første svangerskapet, da var jeg helt tynn, sånn der hoftebeinene er det som stikker lengst ut. Da var det en umiskjennelig babykul på magen min i uke 8, og før uke 12 kunne alle se at jeg var gravid, enda jeg alltid gikk i baggy klær.. Så fikk veldig tidlig mage.
Litt spent denne gangen, er jo nr 2, men samtidig så er det så utrolig lenge siden forrige svangerskap, og nå er jeg ganske lubben, så kanskje magen kamufleres litt inn i det jeg har fra før av :p får se får se :p

Jeg forstår ikke hvordan jeg skal klare å skjule dette frem til uke 12, magen buler allerede (6+1). Hvis jeg begynner å gå med poste klær er det jo enda mer avslørende? Husker jeg alltid mistenker andre når noen plutselig kler seg posete.. Og det er ubehagelig også med trang bukse! Hvordan skal dette gå?

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg klarer ikke gå med stramme jeans lenger, for magen er stram og ubehaglig. Den ser gravid ut, men det er jo pga. luft.

Her buler magen også ut nå.. Myyyye luft.. 6+6 i dag. Har gått med gravidbukse en dag allerede jeg. Ellers har jeg brukt Floydbuksene, men blir vondt i løpet av dagen da, (pga oppblåst mage). Klarer ikke stramme klær mye lengre.

Magen bare står ut og føles stappa og oppblåst veldig ubehagelig

Jeg også sliter med oppblåst mage, allerede i uke 4+5! Prøver å skjule den lille bollemagen med å gå rundt overalt med poncho nesten hele tiden, bortsett fra når jeg er hjemme bare sammen med mannen. Tror det er en fordel at jeg likte litt "baggy" og stretchy klær som ponchoer, store gensere og tights fra før tror jeg, så slipper folk å lure. ;) Har en del luft i magen, mannen lurer på om han også har frikort til å slippe luft fremover. :P

Er litt lubben fra før av så har ikke merket noe enda, er 5+4. Kjenner jeg gruer meg litt til jeg begynner å legge på meg, har ei vennine som er mye lengre på vei, og jeg bare ser for meg at jeg blir en vandrende hval mens hun er slank med en kjempe søt mage... :smiley-ashamed005
Hadde det sånn sist selv. Jeg var en hval, mens alle andre var søte og små. :-P

Jeg er 5+5 idag og fant frem gravidbuksene i går. Mye luft som gjør at det er ubehagelig med vanlige bukser. Gikk i vanlige bukser til uke 12 sist, men som annengangs med lang slank kropp kommer den sikkert før nå og med en SA for bare 6 uker siden så jobber kroppen fort denne gangen kjenner jeg!

Jeg er 5+5 idag og fant frem gravidbuksene i går. Mye luft som gjør at det er ubehagelig med vanlige bukser. Gikk i vanlige bukser til uke 12 sist, men som annengangs med lang slank kropp kommer den sikkert før nå og med en SA for bare 6 uker siden så jobber kroppen fort denne gangen kjenner jeg!

Gratulerer med å ha fått spiren til å sitte så fort igjen etter SA. :Heartred

Har begynt å komme mage her og, men det er nok all maten som er skyld i det :p er jo sulten konstant, og har søtsug hele tiden. Prøver å begrense det, men skal ærlig innrømme at det blir mer sjokolade enn til vanlig :rolleyes:

Back
Topp