Stor mage allerede

lillereka

Elsker forumet
♡Julekulene 2021♡
❤Januarlykke 2022❤
Augustbarna2024
Ser ut som jeg er 6 måneder på vei, er jo nesten litt pinlig hvor stor magen plutselig har blitt. Er det flere som har fått mage allerede? 10+4 i dag.

Jepp:wideyed: sliter med å finne klær i skapet å bruke, både pupper og mage strutter:wideyed: syns det er litt tidlig ja

9+5 i dag,synes også magen har kommet fryktelig fort :( regner med det er delvis oppblåsthet,delvis vann og delvis delte magemuskler ettersom jeg har gått gravid før.

Det er iallfall godt å høre at jeg ikke er alene. Selv om de nærmeste vet at jeg er gravid, så har jeg ikke annonsert det til verden. Men om jeg møter noen tilfeldig så vil de nok skjønne det, ser ikke ut som det er litt ekstra fett bare noe mer.

Ja, jeg er 9+2. jeg måtte si det på jobb for over ei uke siden. Alle så det, men ingen turte å spørre. Kunde som var innom kommenterte det, så jeg har ikke sjans til å holde det hemmelig. Kjedelig, men men. Da vet alle hvorfor ting går tregt om dagen i hvertfall :hilarious:

Mamma det ser ut som du har baby i magen sa 5 åringen til meg idag. Ja jeg er oppblåst og det er baby nummer 4. Men barna veit det ikke enda da. Så i feel you, her ute i offentligheten blir det baggy klær over magen nå.

Jeg er 10+2 og kjenner på det samme! Sliter med å finne bukser i skapet.. Må nok ut på en handletur snart ja;)

Føler jeg har fått mage allerede.. Gått opp to kg også. La på meg over 20 kg i mine to forrige svangerskap så jeg vet hvordan dette går ;)

Ingen mage her, 8+4. 3. mann. Kan ikke en gang kjenne livmoren når jeg kjenner godt etter når jeg ligger på ryggen. Kommer nok om 5-7 uker :-)

Mamma det ser ut som du har baby i magen sa 5 åringen til meg idag. Ja jeg er oppblåst og det er baby nummer 4. Men barna veit det ikke enda da. Så i feel you, her ute i offentligheten blir det baggy klær over magen nå.
Kor langt et du på veg? Dette blir også min baby nr 4,og er spent på kor fort magen kjem denne gangen. Er 6+5 i dag, og ganske oppblåst på ettermiddag/kveld, men så Gost som vanlig igjen neste morgen:rolleyes:

Bruker mammaklær allerede her ja, 10+ uker nå og ingen vits i å prøve å skjule det heller:p heldigvis så vet de aller nærmeste det:) femtemann her og blir større for hvert barn, så...:rolleyes::hilarious:

Begynner å føle meg stor her også, men vet at det selvfølgelig bare er myyye luft. Men uansett grunn strammer klærne, og det var litt vel tidlig, spesielt når man prøver å skjule det en uke eller to til:hilarious: er bare 7+6

Kor langt et du på veg? Dette blir også min baby nr 4,og er spent på kor fort magen kjem denne gangen. Er 6+5 i dag, og ganske oppblåst på ettermiddag/kveld, men så Gost som vanlig igjen neste morgen:rolleyes:
9+6 idag :rolleyes: så gøy vi er fler som skal ha nummer 4 :D

Ser ut som jeg er 6 måneder på vei, er jo nesten litt pinlig hvor stor magen plutselig har blitt. Er det flere som har fått mage allerede? 10+4 i dag.

jeg har også ganske stor mage, er tredje gang jeg går gravid nå, så jeg var forberedt på å få stor mage denne gangen også, men vi måtte fortelle familie nå (uke 9), for jeg har måtte begynt å bruke gravidtøy for magen er ganske synlig allerede ❤️

Back
Topp