Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som jeg er 6 måneder på vei, er jo nesten litt pinlig hvor stor magen plutselig har blitt. Er det flere som har fått mage allerede? 10+4 i dag.
Kor langt et du på veg? Dette blir også min baby nr 4,og er spent på kor fort magen kjem denne gangen. Er 6+5 i dag, og ganske oppblåst på ettermiddag/kveld, men så Gost som vanlig igjen neste morgenMamma det ser ut som du har baby i magen sa 5 åringen til meg idag. Ja jeg er oppblåst og det er baby nummer 4. Men barna veit det ikke enda da. Så i feel you, her ute i offentligheten blir det baggy klær over magen nå.
9+6 idag så gøy vi er fler som skal ha nummer 4Kor langt et du på veg? Dette blir også min baby nr 4,og er spent på kor fort magen kjem denne gangen. Er 6+5 i dag, og ganske oppblåst på ettermiddag/kveld, men så Gost som vanlig igjen neste morgen
Ja, det er veldig kjekt! Kor gamle er dine tre? Då er du akkurat tre veker lengre enn meg, er 6+6 i dag9+6 idag så gøy vi er fler som skal ha nummer 4
11,8 og 5 er de. Dine?Ja, det er veldig kjekt! Kor gamle er dine tre? Då er du akkurat tre veker lengre enn meg, er 6+6 i dag
Ser ut som jeg er 6 måneder på vei, er jo nesten litt pinlig hvor stor magen plutselig har blitt. Er det flere som har fått mage allerede? 10+4 i dag.
9, snart 7 og 4 Gleder meg til litt større unger når baby kjem denne gangen!11,8 og 5 er de. Dine?