Stor jente...

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Ble målt til å være 3800 nå, får inderlig håpe jeg slipper å gå over tiden... :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Dette var ikke en liten baby, nei :)
Håper hun har lyst til å komme ut snart :P

Prinsen ventes 06.08.13

Jaja, eldste min sa de på UL kvelden før han ble født: stor gutt dette, nesten 4kg allerede!!! (I uke 36) han var 2600 ... Stoler ikke helt på UL måling, jeg.

Men håper du er snart "ferdig", da;-)

Åi såpass, ja da kan de jo ta feil :) håper hun er litt mindre i hvertfall! Ja nå må hun komme snart :)

Venter den lille jenta mi den 2 august :)

Jeg har også hørt om store avvik mellom vekstestimering og hva som er realiteten når nurket kommer ut. Vi får håpe det tar feil i ditt tilfelle da :)

På begge mine har de bommet. Første var 3,8 dagen før fødsel og hun var 3,4 når hun kom. Nr 2 var 3,9 dagen før og 4,5 når han kom. Så stoler ikke helt på estimeringen om man ikke har hatt det regelmessig gjennom svangerskapet. Når de ligger så langt ned i bekkenet er det vanskelig å måle også.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ja, jeg har også hørt at det er stor avvik mellom den måling de tar på ul og fødselsvekten. Symfysemål har alltid ligget helt øverst på den grønne streken og ul sier at babyen veier litt over gjennomsnittet, dette mener jordmor også etter at hun skulle finne hode leie idag :P
Vi får se hvem som treffer riktig :P

Prinsen ventes 06.08.13

Back
Topp