Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er et par ting som gjenstår, men det får jeg ta til ukaÅåå, det rommet så jammen meg koselig ut! Herlig med stor jente seng.
Det er så godt når de syns det er morro å bytta her var det kjempe stas og ikke noe problem å sovne på nytt rom i ny seng, men jeg måtte ligge vedsiden av henne da men ble overrasket over hvor stor den faktisk var hun kan garantert ha den gjennom tenåreneSå fin stor-jente-seng!
Her byttet lillesnuppa til stor-jente-seng i sommer, og er så stolt av senga si
Det er så godt når de syns det er morro å bytta her var det kjempe stas og ikke noe problem å sovne på nytt rom i ny seng, men jeg måtte ligge vedsiden av henne da men ble overrasket over hvor stor den faktisk var hun kan garantert ha den gjennom tenårene
Det er veldig deilig å slippe å tenke på t hun må ha en ny seng om noen år igjen spesielt ned tanke på at den var dyr men jeg kan vel ikke klage det var en gave fra bestemor og bestefar på 2 årsdagen med planen om at Arna skulle beståVi måtte også sove ved siden av ei god stund Det er vel uvant for de også å ligge i ei så stor seng plutselig Morro at det er stas! Den vi kjøpte er også stor! Vi slipper vel å tenke på noe sengekjøp til de største på noen år vi da!