Stor jente seng

Hope90

Pergo baby??
VIP
I kveld flytter den lille prinsessa min fra sprinkelsengen ved fotenden av senga til mamma og pappa inn på eget rom og over i stor jente seng <3

ImageUploadedByBV Forum1380393507.453932.jpg

Ååå, det rommet så jammen meg koselig ut! :) :) Herlig med stor jente seng.

Så fin stor-jente-seng!
Her byttet lillesnuppa til stor-jente-seng i sommer, og er så stolt av senga si :D

Så fin stor-jente-seng!
Her byttet lillesnuppa til stor-jente-seng i sommer, og er så stolt av senga si :D
Det er så godt når de syns det er morro å bytta:D her var det kjempe stas og ikke noe problem å sovne på nytt rom i ny seng, men jeg måtte ligge vedsiden av henne da:P men ble overrasket over hvor stor den faktisk var:D hun kan garantert ha den gjennom tenårene:)

Det er så godt når de syns det er morro å bytta:D her var det kjempe stas og ikke noe problem å sovne på nytt rom i ny seng, men jeg måtte ligge vedsiden av henne da:p men ble overrasket over hvor stor den faktisk var:D hun kan garantert ha den gjennom tenårene:)

Vi måtte også sove ved siden av ei god stund :) Det er vel uvant for de også å ligge i ei så stor seng plutselig :P Morro at det er stas! :) Den vi kjøpte er også stor! Vi slipper vel å tenke på noe sengekjøp til de største på noen år vi da! :D

Vi måtte også sove ved siden av ei god stund :) Det er vel uvant for de også å ligge i ei så stor seng plutselig :P Morro at det er stas! :) Den vi kjøpte er også stor! Vi slipper vel å tenke på noe sengekjøp til de største på noen år vi da! :D
Det er veldig deilig å slippe å tenke på t hun må ha en ny seng om noen år igjen spesielt ned tanke på at den var dyr:P men jeg kan vel ikke klage det var en gave fra bestemor og bestefar på 2 årsdagen :) med planen om at Arna skulle bestå:)

Back
Topp