stor gutt..!!

Bebibooms

Gift med forumet
jaja, i natt våkna jeg av rare lyder.... [&:] ble litt redd, prøvde å skompe til mannen, men d er jo lite vits i d... snooork...
fant ut at, nei, huff, jeg kan da ikke ligge her å lure på hva d er... tusler meg ut i gangen, ned trappa og... jadda.... hva ser jeg... en liten gutt som står å ser på meg og sier... "redd, sååå redd...."
han hadde vert å funnet skatten sin (som er eit perlekjede og en 5 kroning)... og dette har han gjort mens vi sov...
huff, ble litt redd jeg.... han ligger jo i junior seng nå... kan jo finne på hva som helst han... visst ikke vi våkner,så i dag skal jeg iallefall dra å kjøpe sånne kjetting låser til ytterdør og hagedør....[:)] så får vi satse på vi våkner....

hvillke... eller... hva gjør dere....?? noe for å sikre ungen...?? trodde aldri jeg skulle sove meg gjennom noe som helst, men så er jeg jo ganske knust for tiden, så sover jeg så... sover jeg sikkert tungt...

huff... d der tenker jeg også på...

vi har sånn lås på døra, sånn kjetting. Men låsen vår ut til oppgangen er utrolig vanskelig å få opp, så tviler på at han får den opp.

huff, sorry at d var lite svar på hva du kan gjøre altså...æsj...

Værre er det at han har begynt å låse døra når vi går ut av den, plutselig en dag er vi uten nøkler[&o]

Her får han ikke til å låse opp ytterdøra enda..

tviler på han hadde gått noe sted. Han går jo ikke ut av senga(juniorseng) om morgenen en gang, uten at vi kommer i døra og slår på lyset..

her er d jo bare for han å gå rett ut, får opp alle låsene selv og alt... derfor ekstra kjetting...

huff, får jo ikke sove godt nå jeg iallefall.... løpe inn å sjekke om han er i sengen sin...

jeg spurte han nåom han husket at han var våken i natt, så svarte han bare "jeg var redd, så redd...." så sa jeg til han at visst han våknet så sa jeg at han måtte alltid komme inn på rommet vårt, og ikke gå ned trappen...for vi var i sengen, og vi ville passe på han... ja, mamma, du passe på meg... så klemte han meg... så, kanskje han forstår?? kan uansett ikke stole på en 2.5 åring nei...

Hehe.. Stor gutt du har.[:D]
Snuppa her går ikke en plass før lyset er på.. Sitter i senga si og roper på morningen..

Hadde nok fått meg ekstra lås i høyden på ytterdørene, sånn i tilfelle!! Kan dere ikke montere trappegrind oppe da? Som dere lukker igjen på kvelden, da kommer han seg ihvertfall ikke ned. Hadde vært redd for at han daetter i trappene og jeg..

her har han sprinkelseng enna, men veit jo aldri når han klarer å komme ut av den og døra ved sia av rommet hans er til yttergangen så ut og ei ned i kjellaren så vi har montert grind der og den lukker vi kvar kveld om han søv eller ei, er alltid lukka for lillesøster og er blitt veldig aktiv her[:)]

ORIGINAL: *MissMe*

Snuppa her går ikke en plass før lyset er på.. Sitter i senga si og roper på morningen..

Hadde nok fått meg ekstra lås i høyden på ytterdørene, sånn i tilfelle!! Kan dere ikke montere trappegrind oppe da? Som dere lukker igjen på kvelden, da kommer han seg ihvertfall ikke ned. Hadde vært redd for at han daetter i trappene og jeg..

ser heller at han detter ned vanlig trapp enn at han kryper oppå trappegrinda og så detter ned...
han går så fint i trapper.... har aldri brukt grinda... men, nå hopper han uansett over den....[&o][&:]

ORIGINAL: Bebibooms

ORIGINAL: *MissMe*

ser heller at han detter ned vanlig trapp enn at han kryper oppå trappegrinda og så detter ned...
han går så fint i trapper.... har aldri brukt grinda... men, nå hopper han uansett over den....[&o][&:]

Må vel være ganske stor for å komme seg over ei trappegrind?? [8|] Eller er det bare A som er null interessert i å klatre??[8D]

er vel kanskje forskjell på jente å gutt, gutter er mer tarzan.... han hopper jo utav sprinkelseng, og den er jo ikke mye lavere enn ei trappegrind... hiver ene foten over, swop, andre siden....

Back
Topp