Stor gutt seng, for tidlig?

Henhan

Betatt av forumet
Hei. Jeg har en sønn født september 2011. Det er aldri noe problem å legge seg, så lenge han legger seg i vår seng, og vi ligger der med han til han har sovnet.nhan får helt panikk om vi legger han i sin egen seng, da hyler han og det er virkelig hjerteskjærende. Derfor lurer jeg faktisk på om vi skal bytte over til stor gutt seng allerede, for å se om det er sprinkelsengen han ikke liker. Noen med erfaringer? Noen som har byttet seng såpass tidlig? Del gjerne erfaringer:)

Samme her med min gutt , så jeg tenkte å på det samme tror ikke det skal være noe problem jeg har tatt av ene kanten a sprinkel senga å satt den helt ved siden av min , ellers vil han ikke sove ( vertfall en begynnelse ;) ) lykke til

Jeg hadde ikke turt det sånn uten videre :)
Men om dere prøver, så kan dere kanskje skru fast alt av møbler, også mindre kommoder.
og så sette en dørgrind i døråpningen så han ikke får fritt spillerom i huset mens dere sover? :)

Min sønn er 1mnd yngre og ikke i mine villeste fantasier hadde jeg turt. Men barn er veldig forskjellige :)

Hadde nok ikke turt det enda,da snuppa mi overhode ikke ligger i ro om natten,har akkurat byttet til storesøster
som er 13 mnd eldre:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg hadde heller ikke turt å gjøre det. Storesøster ligger fortsatt i sprinkelseng og hun er litt over 3 år. :) Hun stortrives der da. :)

ehm skjønner ikke problemet jeg turte ikke lengre å bruke sprinkeltsenga jeg fordi han ikke nøler med å hoppe ut av sprinkeltsenga.. å da er jeg redd for at han skal skade seg! åja han kom seg ut av ho uten problemer og det er normal høyde på sprinkeltsenga

Back
Topp