Stor gutt/jente rom

• Trådstarter Trådstarter Solstrål
  • Opprettet Opprettet
S

Solstrål

Guest
Til dere med barn ifra før: Vis meg bilde av storesøsken rommet, jeg trenger inspirasjon. Vi tenker å flytte kommende storebror opp på loftet til et større rom og trenger hjelp. Jeg har en arveseng etter morfar som jeg vil male. Hva bruker dere til oppbevaring av leker og klær feks? Har også lyst å male rommet, nå er det caffelatte :-( "storebror" blir 2år i mars <3 >

Pusset aldri opp J sitt rom i "babystil", så ikke helt vitsen. Så vi gikk rett på jungelrom. Har en expedithylle (2*4)) liggende langs ene veggen, et hjørne har madrass og puter i forskjellige størrelser. To vegger er grønne og to er hvite. Et stort skap, med store skuffer nederst man kan rulle ut (malt med både krittmaling og magnetmaling). Lange grønne gardiner med små apekatter hengende. Forskjellige jungeldyr limt på veggene. Et stort elefanthode på veggen og en maske fra Marocco. Et lavt bord og to stoler. Har også planer om å lage en vegghylle av store rør (som jeg har spart på) som jeg skal spraymale og lime sammen, til å ha over bordet med fargeblyanter og ande småting :) Han skal nok ha det slik til skolealder ser jeg for meg, da kan han få være med å bestemme (i tillegg til at vi nok har flyttet).

Har ikke noen nye bilder av jentene sine rom men skal se om jeg får tatt noen :) Men det er jo mye rosa men kan ta noen hvis du ønsker å se

Ønsker å se alle fine rom for inspirasjon. "baby rommet" er ganske nøytralt, verken baby eller barnepreget, så ønsker å gi han et skikkelig gutterom :-)

Back
Topp