Stor glede etter UL i dag! :D

Alatariel

Betatt av forumet
Hu kikka og rota rundt for å sjekke alt alt stod bra til med den lille, så stopper hu opp, fryser bildet og sier "Ser dere det jeg ser?!" Erm, både jeg og min kjære skjønner minimalt av ultralydbildet og sier skeptisk "neeei?"... så sier a fornøyd med seg selv "der er det jaggu meg to stykker!"

Driiit kult! Alltid ønsket meg tvillinger, og får jaggu meg ønsket mitt oppfylt!
To kjempe nydelige jenter på vei <333

Så koselig!!! gratulerer så masse med tvillinger på vei

*yummymummy* skrev:

For en god nyhet!!

Åååå, så utrolig fantastisk!!! Gratulerer så mye!

Så gøy! gratulerer =)

Å herregud så morsomt!
Gratulerer med en baby til da:P

Gratulerer, så moro :))

Tusen tusen takk dere!
Sambo ble litt sjokka, men er helt i hundre og gleder seg som bare det!
Verdens beste gutt jeg har :D

I en tidligere post på Mars forumet hadde jeg for noen uker siden skrivi i "ordinær UL etellerannet" tråden at jeg forventa jenter(r), hva er oddsen liksom for å treffe på den XD

Gratulerer så mye :D
Har dere tvillinger i familien fra før, eller?
Jeg har blitt spådd tvillingjenter i 2013 også, så blir spennende å se om det stemmer ;)

Ikke for å vere kjip altså, men jeg ville ikke gått amokk å kjøpt inn masse rosa helt ennå.
Ser du er i uke 18 av svangerskapet, og er jo en del som har klussa litt med kjønn når det gjelder jenter, så litt kjipt å ha rosa barnevogn og barnerom om det PLUTSELIG var gutter neste gang, eller en av hver f.eks :P hehe

såå kult!! Gratulerer med to små!

*yummymummy* skrev:

ÅÅÅH så gøy!! :D Det har jeg også ønsket meg lenge, men her var det bare en gitt.. ;P
Gratulerer SÅ mye, dobbel lykke!! <3

Bizarre skrev:
Gratulerer så mye :D
Har dere tvillinger i familien fra før, eller?
Jeg har blitt spådd tvillingjenter i 2013 også, så blir spennende å se om det stemmer ;)

Ikke for å vere kjip altså, men jeg ville ikke gått amokk å kjøpt inn masse rosa helt ennå.
Ser du er i uke 18 av svangerskapet, og er jo en del som har klussa litt med kjønn når det gjelder jenter, så litt kjipt å ha rosa barnevogn og barnerom om det PLUTSELIG var gutter neste gang, eller en av hver f.eks :P hehe

Det er ingen tvillinger i familien verken på min eller min kjære sin side som noen av oss veit om, så vi blir de første :D

Det var ei som kom innom litt seinere for å dobbeltsjekke om skilleveggen mellom disse var tykk og fin, og de begge viste oss kjønnsleppene (hater det ordet -.-) til begge to, de var helt sikker på det og ikke til å ta feil av :D

Min første ble født 3 måneder og ei uke for tidlig, så jeg tar ikke noe spes innkjøp før etter uke 24++ uansett, for jeg er litt nervøs etter forrige gang om at det skal skje igjen, men gå galt.

Nei!, dette går flott dere, positive tanker hele veien! :D

wow! Grattis!!

du skriver om sist gang...men d gikk bra da eller?

Back
Topp