Stor forskjell på eggløsningstester

T.C

Flørter med forumet
Hei! Jeg leter etter eggløsning og tok disse testene akkurat samtidig og på samme urin. Den øverste testen er fra Normal, mens den nederste er fra babyplan. Bildet er tatt ca. 15 minutter etter testen ble tatt, og jeg vil si nederste er positiv da streken til venstre (teststreken) var sterkere enn streken til høyre frem til ti minutter etter test. Hva tenker dere? Og hva er grunnen til at de to testene er så forskjellig? Hadde jeg bare tatt den fra Normal hadde jeg jo tenkt at jeg var langt i fra el, men med testen fra babyplan tenker jeg at den er positiv, og om ikke - hvertfall rett rundt hjørnet.
Veldig frustrerende at de viser SÅ forskjellig??

Vedlegg

• CD02B93A-A7B9-4811-A3E5-FE73C022E3D4.jpeg
    CD02B93A-A7B9-4811-A3E5-FE73C022E3D4.jpeg
    22,5 KB · Visninger: 161
Last edited:
.

Vedlegg

• 1F1D168E-1067-464F-A993-31CF86210828.jpeg
    1F1D168E-1067-464F-A993-31CF86210828.jpeg
    22,5 KB · Visninger: 78
Last edited:
Hei! Jeg leter etter eggløsning og tok disse testene akkurat samtidig og på samme urin. Den øverste testen er fra Normal, mens den nederste er fra babyplan. Bildet er tatt ca. 15 minutter etter testen ble tatt, og jeg vil si nederste er positiv da streken til venstre (teststreken) var sterkere enn streken til høyre frem til ti minutter etter test. Hva tenker dere? Og hva er grunnen til at de to testene er så forskjellig? Hadde jeg bare tatt den fra Normal hadde jeg jo tenkt at jeg var langt i fra el, men med testen fra babyplan tenker jeg at den er positiv, og om ikke - hvertfall rett rundt hjørnet.
Veldig frustrerende at de viser SÅ forskjellig??
Mangler bilder

Får opp dette når jeg prøver å laste opp bilde:

Følgende feil oppsto:
Den opplastede filen er for stor til at serveren kan behandle den.

Noen flere som har problemer med dette idag..?
Ja.. gjorde om bildet litt bare, beskjærte det, da gikk det :shy:

Jeg har lest flere steder her på forumet at testene fra Normal ikke alltid er helt til å stole på. Har dog ikke testet EL-testene selv. :rolleyes:

Bruk premom appen, den viser forholdet mellom strekene. Da slipper man å tyde selv:)

Jeg synes det er vanskelig å sammenligne når kontrollstrekene er så ulike:)

Eggløsning er i hvert fall nær:D

Er forholdet mellom strekene som gjelder ☺️ Jeg syns streken til venstre på babyplan-testen er svakere enn kontrollstreken, den er tynnere. Anbefaler å bruke Premom-appen til å legge de inn, det gjør det lettere å tolke! Ganske forvirrende med eggløsningstester egentlig. Fargestoffet fra test til test lan være ulikt også, derfor må en alltid sammenligne med kontrollstreken

Back
Topp