Stor familie/slekt?

lenemor

Forumet er livet
Lot meg inspirere av en annen tråd, og lurte på om barna deres vil få stor familie?

Jeg har jo mine foreldre (skilt, pappa har ny samboer), en søster og en bror. Søsteren min har en sønn som er 4 måneder.

G har begge foreldrene sine (de er gift) og to eldre søstre. Eldstemann har en sønn (5,5 år) og en datter (9mnd), yngstemann har to sønner (2,5 år og 9 mnd).

G har også to bestemødre i live.

Jeg må jo ta med at vi planlegger å få to barn (jeg sier MINST to barn... G er litt uenig [:D])

Familine min er stor, mens M sin er liten. Jeg har en bror som har 6 (!!!) barn og ei søster som har en sønn. Videre har jeg flere sett foreldre(mye rart hos oss, hehe), flere tanter og onkler...osv. M har en yngre bror en onkel og tante og foreldrene sine, så der er det ikke så mange! Vi tenker også på å få et barn til....tror nok ikke denne ungen blir ensom[:D]

M

Heisann!! Har vel litt stor familie jeg og, samboer har foreldrene sine som er gift, og en bror med samboer.Selv har jeg foreldre som er skilt, pappa er gift på ny, å har tre barn der(yngste faktisk like gammel som minstejenta mi...), mamma har meg å broren min, min bror har samboer å ei jente på 1 å et halt år. Mamma har ny samboer, og han har fire barn og tre barnebarn...så vi er en stor gjeng..

Stor familie? Kan jeg skrive under på!!!!!!!!
Mine foreldre er skilt, men har to barn sammen; meg og min søste på 25. Ho har samboer og en gutt på 2,5 år og venter nr. to 22.juni. Mamma var gift igjen og skaffet meg to søstre til. De er 16 og 18 år. Pappa er gift igjen og skaffet meg (endelig[:)]) to brødre. De er 8 og 11 år. Jeg har da også ei stemor. Min stefar lever desverre ikke lenger [:(] Så har jeg en bestefar på mamma's side, en bestefar, ei farmor og ei stebestemor på pappa's side. Har to onkler og tante + 4 søskenbarn på mamma's side, og to tanter og 3 onkler + 3 søskenbarn på pappa's side. I tilleg har jeg ei farmor, 3 onkler, 2 tanter og 3 søskenbarn på min stefars side. I tilleg så har mine søskenbarn 6 barn tilsammen.
Sambo har nesten ikke familie [&o] Han har foreldre som er gift og en bror. I tilleg så har han noen tanter, onkler og søskenbarn, men vet ikke hvor mange. Ikke så godt familiesamhold der [8|]
Og vi, vi skal ha iallefall to barn [:D]

Vår familie er nok relativt stor.
Både mamma og pappa er gifte på hver sin kant, men har ingen flere barn en meg og min bror.
Men begge to kommer fra store familier med mange søsken!
Min mann har også skilte foreldre, og har en søster + 4 "halv"-søsken...( er ikke så glad i det begrepet).
Min bror har tre barn, og min manns eldre søster venter nr. 1 i september.... og regner med at det blir med det! Ellers er vi så heldige å ha en bråte med onkler og tanter på begge sider.
Og alle være besteforeldre lever ennå.
Selv blir vi jo også en ganske så stor familie da... 5 stykker med lille-lotte i magen!

Må bare le litt når jeg leser alle innleggene her, for i dag er familiene ganske så sammensatte.
Her er det ikke snakk om en A4-familie lengre... Godt å vite av vi ikke er de eneste[:D].

Våre barn vil få en relativ liten familie.. [:D] Jeg har to søsken, som er yngre en meg, og de har ikke partnere eller barn enda.. Og samboer er enebarn.. [:D] 
Mamma har ei søster og pappa har to søsken.. Har til sammen 5 søskenbarn på begge sider jeg..

Back
Topp