Stor dyne..

Jente10Gutt11

Glad i forumet
Når begynte dere med, eller har dere begynt med juniordyne?Lillemor har en god stund sovet i sånn nattpose,men vi fant ut at siden det går mot kaldere dager igjen ville vi prøve med dyne..mindre dyner har hun bare sparket unna,og det ser ut som hun gjør det med juniordyna også..kan jo hende det bare er uvandt,siden det er første gang vi prøver med "stor dyne"..noen med erfaring?:-)

Neo har sovet med junior dyne siden jul. Her ble det vanskeligere for han å sparke av seg dyna da, men nå om dagen ligger han stort sett oppå dyna allikevel siden han stort har sirkus i senga før han sovner.

Hedvig har hatt junior dyne i to måneder nå, men som med forrige dyne vil hun ikke ha den over seg, hun liker best å ligge oppå. Er spent på hvordan det skal gå til vinteren når det er kaldere...

Jeg skal faktisk re på den store dyna i dag :)

Jeg skal faktisk re på den store dyna i dag :)

"Godt å høre" at det ikke bare er her dyna blir brukt som ekstra madrass;-) Hun var ikke kald da jeg henta henne i morges,men er veldig spent på vinteren,jeg også..
Humletumle;Venter spent på oppdatering i morgen!Ser du nærmer deg termin!Spennende tid fremover nåemoticon

Her begynte vi med juniordyne for bare noen dager siden. Hun liker også å bruke dyna si som ekstra madrass, og jeg tenker å handle inn litt ullpysjamaser som hun kan ha til vinteren. Da blir det ikke like kaldt for henne iallefall. :)

vi har hatt junior dyne siden mars,men den blir så og si kun brukt som madrass:p han turner rundt i senga før han sovner og ender ofte oppå den,men det ser ut til at han koser seg mer med denne:)

Her er jeg heldig om han vil ha teppe på seg
men junior dyne har han hatt en stund nå til pynt hvertfall

Back
Topp