STOR diskjusjon med sambo. *Vaffelrøre*

Nugatti

Glad i forumet
Vi har en vaffelrøre stående i kjøleskapet. Den ble laget på torsdag og har siden stått der. Ikke vært ut av kjøleskapet eller noen ting.

Nå mener sambo at vi skal lage vaffel til frokost av den røra. Kjenner jeg er meget skeptisk ja[8D]

Hva hadde du gjort?

torsdag denne uka?? det er jo lørdag idag...jeg hadde helt klart brukt den!!!

ORIGINAL: Arianne||SmartASS

To dager? Holder med sambo'n din, ingenting i veien for å bruke den.[;)]

sign sign[:)]

Jeg er så utrolig kritisk til sånne ting..

Må skjerpe meg litt kanskje så slipper jeg kaste så mye mat[:)]

Spurte sambo, han er seriøst vaffelekspert:D Ta litt vann oppi den og spis dere, det bruker han å gjøre :D
Eller melk, men kommer vel an på hvor mye røre dere har :D

ORIGINAL: BlesItBe

Spurte sambo, han er seriøst vaffelekspert:D Ta litt vann oppi den og spis dere, det bruker han å gjøre :D
Eller melk, men kommer vel an på hvor mye røre dere har :D

Vi har vel nesten to liter hehe

[:D]Dagens tips fra en mathysteriker : Når du lager f.eks. vaffelrøre -LES DATOEN PÅ MELKEN /rømmen/fløten eller hva nå man velger å bruke. Er røren innenfor datostemplingen på melken -og har vært oppbevart i kjøleskap som melkeprodukter skal -så er den helt fin!!(Jeg skriver datoen på melken jeg bruker på muggen til røren ,med tusj som går av i vask... JA,jeg er matfobiker!!)

Jobbet på en kafe/storkjøkken en gang. Vaffelrøra er best når den står over natta såååå, holder med sambo. Vaflene blir bare bedre når røra får stå litt [;)].

Og hvis du fortsatt er usikker, så lag noen vafler og test de på sambo før du spiser selv! hihihi [:D][:D]

ORIGINAL: _Alex..Micamor_

[:D]Dagens tips fra en mathysteriker : Når du lager f.eks. vaffelrøre -LES DATOEN PÅ MELKEN /rømmen/fløten eller hva nå man velger å bruke. Er røren innenfor datostemplingen på melken -og har vært oppbevart i kjøleskap som melkeprodukter skal -så er den helt fin!!(Jeg skriver datoen på melken jeg bruker på muggen til røren ,med tusj som går av i vask... JA,jeg er matfobiker!!)

Dette var jammen ett smart tips[:)]

ORIGINAL: _Alex..Micamor_

så genialt!!!!! takk for et meget godt tips.. hilsen en annen "matfobiker"[:D]

Lag vaffel! Går helt fint

jeg hadde brukt den uten tvil det er jo bare to dager

ORIGINAL: renros

torsdag denne uka?? det er jo lørdag idag...jeg hadde helt klart brukt den!!!

Åh, nam det hørtes godt ut - ble det noe vafler på dere[:D] Hadde garantert brukt den selv - blir jo tross alt stekt også.

Det ble vaffler og de smakte like godt i dag som på torsdag[:D]

sign

stek den opp! [:D]

Back
Topp