Stor dag i morgen :D

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
I morgen er det skolestart på menyen for oss, og her i huset er det skrekkblandet fryd!
Storesøster starter i 4.klasse og gleder seg til å møte klassevenninnene. Mens storebror skal starte i 1.klasse og gruer seg skikkelig! :(
2 timer tok leggingen i dag, han er redd for alle de nye barna, hva om ingen liker'n og hvordan han skulle klare seg så lange dager på skolen..
Det er ikke bare bare å begynne på skolen gitt..

Vi og har førsteklassing i dag :D
Men hun har vært klar et års tid, så her i hus går det bare greit :p begynner i samme klasse som ei nabojente så det hjelper nok litt på :)

Er ikke så lett med noe nytt som er så stort. Når den største skulle begynne på skolen var han helt i 100 og gledet seg veldig, men søstra var ikke like glad når hun skulle begynne. Men heldivis var det bare første dag som var skummel :) Blir vel litt spesielt neste år på oss da største skal begynne på ungdomsskolen :wideyed: Har også ei som begynte i 4. Klasse i dag

Stakkars! :(
Håper den første skoledagen blir kjempebra og positiv for han <3.

Har førsteklassing vi også, vår eldste, så det er en stor dag:)
Håper det gikk bra for gutten din da han kom på skolen!
Måtte det bli et godt første skoleår for alle førsteklassinger!:D

Mammahjertet ble bra stolt da gutten kom løpende ut av klasserommet og ropte at han hadde fått en ny venn!
Hadde ikke mer enn kommet innenfor døren hjemme, før han ivrig heiv sekken på spisebordet og dro frem lekseboka for å gjøre leksene sine.

Så godt å se, siden den gutten vi fulgte på skolen var både lei seg og gruet seg skikkelig. Måtte følges opp til å møte lærerinna og rektor, samt følge han inn til pulten sin. Og når jeg og de andre foreldrene måtte gå, kom det noen tårer fra han. 2 timer alene på skolen og vips en super fornøyd skolegutt som gleder seg til i morgen!

Håper dere andre også har hatt gode første skoledag i dag :D

Vi har også førsteklassing idag. En gutt som gledet seg stort. Så idag har han vært opptatt av at vi ikke skal følge han i morgen ;)

Jeg har tatt imot førsteklassinger idag :-) Dessverre hadde det blitt tull med bokbestillingen, så jeg hadde ingen bøker å dele ut :-(

Back
Topp