Stor butikk med godt utvalg av barnevogner og annet utstyr?

Lamalama

Betatt av forumet
❤️Mailykke 2022❤️
Aprilspirene 2024❤️
Vi har kun en liten barnebutikk her jeg bor og de eneste vognene de har utstilt er et par fra Stokke og Emmaljunga. Litt lite utvalg med andre ord og dermed vanskelig å bestemme seg for hva vi ønsker oss. Lurer derfor på om noen har noen tips om hvor det finnes en stor butikk med godt utvalg slik at i kan få sett litt ulike merker og modeller. Gjelder annet utstyr også(nærbutikken hadde kun en barneseng fra Stokke).

Vi bor slik at vi fint kan reise til Drammen, Sandvika, Oslo, Lillestrøm og Gjøvik(og andre steder i nærheten av disse).
 
Finnes en del butikker i Oslo i hvertfall :) barnevognhuset Rudo i sentrum har vel en del, jeg husker ikke hvilke, lenge siden jeg var der. Babyshop er i nærheten av den men husker ikke om de hadde vogner :rolleyes: ganske liten butikk. Barnas hus pleier å ha litt, den på strømmen er ganske liten men har noen vogner og det er en større på alna og finnes flere rundt omkring i Oslo området :)
 
Baby shop på Slependen (rett ved Sandvika) hadde i alle fall veldig godt utvalg med mange forskjellige barnevogner utstilt før. Du kan jo eventuelt ta en tlf dit først, for å høre om det er sånn fremdeles siden du har litt kjørevei:)

Barnas Hus på Alnabru rett utenfor Oslo også godt utvalg og mye utstilt.
 
Om du tenker barnevogn, vil jeg absolutt anbefale å ta turen til Gerd T Marthinsen i Solbergelva/Drammen. Det er ikke det mest fancy lokalet, men de har godt utvalg av vogner og kan det de snakker om. De gjør også reparasjoner av vogner.
Om du ikke velger å handle der, så er det uansett verdt turen for å få litt tips og info for å navigere deg videre i vognjungelen.
 
Back
Topp