Stor blødning og store koagler

Frostbite

Virgo and moon child ☾
Himmelbarn
♡ Babymais2026 ♡
7+1 i dag, og helt uten forvarsel får jeg en stor blødning med friskt blod og store koagler. Det var traumatisk, blod over hele badet. Ingen smerter verken før, under eller etterpå. Blødningen varte i ca. en halv time, og etter det har det vært bare noen dråper.

Har vært på legevakt, og er henvist til gyn og ul i morgen. Så får man se hva de sier der. Jeg mister håpet helt, og har ingen tro for at dette går veien. Jeg er traumatisert, jeg er i sjokk og jeg er i sorg. Jeg trengte bare et sted å skrive dette. Jeg var sikker på at det gikk bra denne gangen. Jeg vet ikke om jeg orker å prøve mer:crybaby2

Ååå Frostbite skjønner dette må være helt forjævlig skremmende:sad010Men kan det ikke være ett godt tegn at du ikke hadde smerter? For det må jo på en måte åpne seg “dilate” og kramper for å støte noe ut fra livmor? Kan det være noe blodkar som har sprukket eller noe fra skjeden? Håper du får et beroligende svar i morgen og at det ikke er noe med graviditeten :Heartpink Mange varme trøsteklemmer til deg

7+1 i dag, og helt uten forvarsel får jeg en stor blødning med friskt blod og store koagler. Det var traumatisk, blod over hele badet. Ingen smerter verken før, under eller etterpå. Blødningen varte i ca. en halv time, og etter det har det vært bare noen dråper.

Har vært på legevakt, og er henvist til gyn og ul i morgen. Så får man se hva de sier der. Jeg mister håpet helt, og har ingen tro for at dette går veien. Jeg er traumatisert, jeg er i sjokk og jeg er i sorg. Jeg trengte bare et sted å skrive dette. Jeg var sikker på at det gikk bra denne gangen. Jeg vet ikke om jeg orker å prøve mer:crybaby2
Neii åå så forferdelig og skummelt.. håper det er en forklaring på det og at det går veien for deg:Heartpink

Kjære deg, det hørtes ut som en helt sinnssyk opplevelse!:crybaby2 Skjønner veldig godt at du føler deg både traumatisert og motløs. Men jeg får veldig håp av det de andre skriver her, langs de samme baner som jeg tenkte og. En så plutselig blødning som så bare forsvinner igjen er jo virkelig ikke normen ved et tap. Her kan det jo fort være at en blødning har blitt trigget av graviditeten, uten at blødningen er knyttet til selve graviditeten. Jeg håper så inderlig at alt går bra :Heartred

Å nei! Kjære deg, så skummelt! Gråter litt for deg her nå ❤️ Sender masse gode tanker og ber for deg for at det skal gå bra :smiley-angelic001

Uff så forferdelig :Heartpink Jeg hadde samme opplevelse sist svangerskap som visste seg å bare være ufarlig hematom. Håper det er tilfelle hos deg og <3

Nei, uff så skummelt! Håper virkelig at det er en annen årsak enn spontanabort. Masse lykke til på ultralyd :Heartred

Oppdatering:
Hematom! Lille er der fremdeles og har jevne hjerteslag!:crybaby2:Heartred Dette er det desidert skumleste og jævligste jeg har vært med på! Herregud så redd jeg har vært. Men still going strong! Tusen takk for støttende ord, dere er gull verdt:Heartred:Heartred:Heartred

Oppdatering:
Hematom! Lille er der fremdeles og har jevne hjerteslag!:crybaby2:Heartred Dette er det desidert skumleste og jævligste jeg har vært med på! Herregud så redd jeg har vært. Men still going strong! Tusen takk for støttende ord, dere er gull verdt:Heartred:Heartred:Heartred
Så godt å høre at den lille fremdeles har det bra! :Heartred Skjønner godt at det her har vært innmari skummelt å gå igjennom dette. Nå ble jeg veldig lettet og glad på dine vegne!

Oppdatering:
Åå så bra! :shy: Skjønner så godt at du har vært redd..

Oppdatering:
Åååå så godt å høre! Skal selv på sjekk i morgen formiddag. Blødningene har roet seg her, men fortsatt mye ubehag i magen. Krysser fingrene!

Oppdatering:
Åååå så utrolig god beskjed å høre gode deg! :gen014 :Heartpink Stakkars som måtte igjennom dette, men hadde en følelse av at dette skulle gå bra! Lille venn skal sitte til mål :Heartpink Du får ta vare på deg selv og håper roen finner deg snart så du kan nyte lille spire :Heartpink

Oppdatering:
Omg!!!! Yay!!!!!

Oppdatering:
Ahhhhh, så sykt glad jeg ble på dine vegne nå, holy f*** :happy093.

Tusen takk for støtten alle sammen! :Heartred men folkens, dere aner ikke, den blodmengden og den størrelsene på de koaglene (4-6 cm), det var en massakre. Jeg tenkte at dette her er ikke forenelig med liv. Men det hadde visstnok ikke noe med lille å gjøre, så da vet vi alle sammen at det MÅ ikke ha gått til helsikke hvis det skjer :Heartred Man kan ha englevakt

Back
Topp