7+1 i dag, og helt uten forvarsel får jeg en stor blødning med friskt blod og store koagler. Det var traumatisk, blod over hele badet. Ingen smerter verken før, under eller etterpå. Blødningen varte i ca. en halv time, og etter det har det vært bare noen dråper.
Har vært på legevakt, og er henvist til gyn og ul i morgen. Så får man se hva de sier der. Jeg mister håpet helt, og har ingen tro for at dette går veien. Jeg er traumatisert, jeg er i sjokk og jeg er i sorg. Jeg trengte bare et sted å skrive dette. Jeg var sikker på at det gikk bra denne gangen. Jeg vet ikke om jeg orker å prøve mer
Har vært på legevakt, og er henvist til gyn og ul i morgen. Så får man se hva de sier der. Jeg mister håpet helt, og har ingen tro for at dette går veien. Jeg er traumatisert, jeg er i sjokk og jeg er i sorg. Jeg trengte bare et sted å skrive dette. Jeg var sikker på at det gikk bra denne gangen. Jeg vet ikke om jeg orker å prøve mer

Men kan det ikke være ett godt tegn at du ikke hadde smerter? For det må jo på en måte åpne seg “dilate” og kramper for å støte noe ut fra livmor? Kan det være noe blodkar som har sprukket eller noe fra skjeden? Håper du får et beroligende svar i morgen og at det ikke er noe med graviditeten
Mange varme trøsteklemmer til deg

Skjønner så godt at du har vært redd..