Stor bebis!

linda

Flørter med forumet
6 mnd har gått og lille bebisen min har jo blitt stor! Tiden går fort og utviklingen er jo helt utrolig :-D flere som syns tiden flyr?:)

d5316a58437d6625846b820cf9d92b37
 
Helt enig!! Tiden går altfor fort!! :eek:
 
Det er rart, for samtidig føles det ut som om han alltid har vært her ;-)
 
Jeg føler fortsatt at det var bare noen uker siden han kom til verden, men det er allerede over et halvt år siden. Går jo fort til de blir 1 år og nå :p Er så utrolig gøy å få følge med på utviklingen med alt han lærer og gjør, og enda mer blir det :)
 
Helt enig! Synes hun har blitt så stor. Så koselig når man kan tulle og le. Utrolig hvor rask utviklingen er:)
 
Føler meg så heldig som får lov å oppleve hvordan det lille mennesket utvikler seg hele tiden :)
 
Jaaaa :O Det er sykt fort :D og dette er 3 og siste barn, så håper å bremse tiden litt :p glad jeg har 6 mnd igjen av perm :D
 
Tiden flyr ja... 3.mann her og det er litt vemodig at tida går så fort. Skulle gjerne satt på pauseknappen litt.. men samtidig er det morro å se de små vokser og utvikler seg og lærer noe nytt hele tiden.
Hver alder har sin sjarm ❤
Storebrødrene synes det er mere morro med babyen nå når hun er litt mere med. Det synes det er morro å leke med henne nå. Og hun skravler, ler og tuller. Det er så morro å se på at de koser seg i sammen. Søskenkjærlighet har virkelig begynt å blomstre og jeg er så utrolig stolt. Blir helt rørt når jeg tenker på hvor heldig jeg er som har tre velskapte, fine barn. Selv om denne første tida har vært slitsom så må jeg si at jeg er veldig lykkelig ❤
 
Det er nesten litt vemodig. Merker det med min yngste også. Er jo akkurat som om han kom til verden, men jaggu har han rukket å bli 1 år! :O
 
pauseknapp hadde vært veldig fint akkurat nå syns jeg også :) her er det også 3. og siste så vil stanse tida litt syns jeg :)
 
Back
Topp