STOR bebis på vei ja

Lanett_83

Blir kjent med forumet
da har jeg vært på ny måling. Fikk det bekreftet igjen, han er stor!!!
Vekt: 3600 g
lengde: 50 cm
hode: 34 cm
Termin 27.04.10

legen var litt bekymret for at junior ikke skulle få plass til hode nedi der[8|] Jeg merker godt at han prøver og komme nedover, for han romsterer og dytter noe voldsomt nedi der om dagen[&:]
Men vi får nå bare se... han regnet med en vekt på rundt 4200 hvis jeg går til termin. Blir litt bekymra siden jeg er så lita og trang kan man si God påske alle sammen[:)]

Herlig med store babyer:) De skaper hvertfall litt tanker om fødselen!! :)
Men er godt at de er store og gode og har litt "å ta i":)

ORIGINAL: Lanett_83

da har jeg vært på ny måling. Fikk det bekreftet igjen, han er stor!!!
Vekt: 3600 g
lengde: 50 cm
hode: 34 cm
Termin 27.04.10

legen var litt bekymret for at junior ikke skulle få plass til hode nedi der[8|] Jeg merker godt at han prøver og komme nedover, for han romsterer og dytter noe voldsomt nedi der om dagen[&:]
Men vi får nå bare se... han regnet med en vekt på rundt 4200 hvis jeg går til termin. Blir litt bekymra siden jeg er så lita og trang kan man si God påske alle sammen[:)]

stor å go.huske jenta mi va 3410 og 49/50 cm...passe klomp å få ut det..vet ikke hvor stor min lille klomp er

Omtrent som min lille mini i magen, da:) Men siden det gikk så greit sist (ho var 4,3), så er jeg ikke så veldig bekymra..

jeg er så vid i bekken at ongen kommer ut læll...på en eller anna måte,men trenger ikke å kom seg opp i 4 nei..men det har jeg ikke prøvd så

Omtrent som min lille mini i magen, da:) Men siden det gikk så greit sist (ho var 4,3), så er jeg ikke så veldig bekymra..

Godt og høre om de det går bra for og[:D] Takk!

På hvilke kontrolla e det dokk får vætta ca.vekt og lengde?

Jeg har vært ofte på ul undersøkelse hos gynekologen siden det viste seg tidlig og være stort, og at jeg hadde morkaka helt i bunnen så den stengte utgangen[:-] så jeg har vert på ul 7 ganger under hele svangerskapet til kontroll og mål[:)] ganske deilig og betryggende egentlig[:D]

Jaja, velkommen i klubben!!
Min baby er også stor, og er beregnet til å være godt over 4000 g ved termin 20.april.
HJELP!!! sier jeg........

syns ikke 4 kg er så stort egentlig...akkurat passelig...  :-) når de runder 5 kg, da begynner de å bli STORE :-) går sikkert helt fint, helt normalt å føde 4 kg`s bebiser... [:)]

Det kommer nok såklart helt an på kroppen til mor hva som regnes som stor baby har jeg forstått..
Jeg er nemlig høy, og fått bekrefta at babyen vil nok være rundt 4000 til termin. Men ingen som har noen som helst bekymring til det, av helsepersonell. De sier at om jeg hadde vært liten, smal osv, så ville de nok ha sendt med på vekstkontroll av babyen..
Men foreløpig ingen fare her i gården. Eneste er vel mest meg som syns det er litt trist at han ikke er sånn mini-baby [8|] hehehe...

Det kommer nok såklart helt an på kroppen til mor hva som regnes som stor baby har jeg forstått..
Jeg er nemlig høy, og fått bekrefta at babyen vil nok være rundt 4000 til termin. Men ingen som har noen som helst bekymring til det, av helsepersonell. De sier at om jeg hadde vært liten, smal osv, så ville de nok ha sendt med på vekstkontroll av babyen..
Men foreløpig ingen fare her i gården. Eneste er vel mest meg som syns det er litt trist at han ikke er sånn mini-baby hehehe...

ja og hvor lang han er selvfølgelig

Back
Topp