Stor badebalje?

LadyZ

Gift med forumet
Hvor i alle dager kan jeg få tak i en litt stor badebalje? Den vi har nå, som er fra IKEA, er blitt for liten. Desverre har vi ikke badekar, så det blir mye dusjing med mamma eller pappa.

Tips mottas med stor takk :)

Henger meg på denne. Jeg har ikke sett noen som er større enn ikea sine. da må det isåfall bli sånn oppblåsbart basseng, og det er jo litt knotete :P

mamiii skrev:
Henger meg på denne. Jeg har ikke sett noen som er større enn ikea sine. da må det isåfall bli sånn oppblåsbart basseng, og det er jo litt knotete :P

Har faktisk tatt inn det lille utebassenget noen ganger ja, og der er bare styr. Hehehe ;) Men håper noen har noen gode tips :)

Vi har brukt balje fra europris. Den er en del større enn den fra ikea og har propp nedi så det er svært enkelt å få tømt den :)

Det har jeg faktisk ikke sett før! ö Babyshop, rudo, barnas hus, europris, nille? :/
Men da storebror vokste ut av balja brukte vi sånn stol som de har på babybutikkene for små barn, eller så fikk han bare dusje da han ble større :p

mamma09og10 skrev:
Vi har brukt balje fra europris. Den er en del større enn den fra ikea og har propp nedi så det er svært enkelt å få tømt den :)

Det skal sjekkes ut! Takk for tipset :)

vi kjøpte på felleskjøpet en svar balje på ca 70 eller 80l som egentlig er til å ha vann til kuer eller hest

lillefrøkenmy skrev:
De har en genial en på Biltema:) med propp i bunn og det hele:) den bader han på 4 i enda samt minsten:) stor og go

Den har vi også. :) Barna fikk faktisk plass i den sammen helt til lillesøster fikk badeskrekk for et par måneder siden. Mye større enn ikea-baljen vi hadde tidligere.

Da guttene var små hadde ikke vi badekar heller,så da bare kjøpte jeg den storste baljen jeg fant og det var den gang på euro pris:-)

Europris og biltema har fine store med propp i bunnen, blir en av dem her også siden IKEA sin blir litt liten nå.

Back
Topp