Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei har ikke fått målt bekkenet. Fødselslegen jeg hadde sist sa jeg burde få sjekket det men er ikke blitt gjort. Sa også jeg burde få bedre oppfølging denne gang, men hva menes med det ?De har alltid påstått at jeg har store barn, men mine søsken og jeg og min mor og hennes søsken var alle samme størrelsen. Så for oss er 4 kilo + ikke stort, men normalt. Sistemann ble satt i gang 3 uker før termin pga tomt for fostervann. Mine 3 var
4220, 54, 37 gutt
4130, 51, 34 jente
3725, 50, 37 gutt
Det jeg slet mest med var hodeomkretsen på 37 cm, men alle ble født naturlig. De prøvde seg på keisersnitt med nr 1, men jeg fikk en time til på å prøve meg, og klarte da å få fremgang av ren stahet tror jeg...
Blir helt ærlig litt irritert på legene som påstår alt over 3600 er for mye. Enkelte ting bør ikke regnes som gj.snitt. Men fikk du sjekket størrelsen på bekkenet ditt?
Forventer 4 + baby denne gangen også, men jente, så mindre hode enn guttene. Ble styrtfødsel med nr 2 og 3, så forventer det nå også. Selv er jeg bare 165 cm & 63 kilo, så ikke akkurat svær selv, men klarer fint å føde de "store" babyene mine.
Nei har ikke fått målt bekkenet. Fødselslegen jeg hadde sist sa jeg burde få sjekket det men er ikke blitt gjort. Sa også jeg burde få bedre oppfølging denne gang, men hva menes med det ?
Da er set kanskje håp for meg også da