Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg vært hos legen å ho er estimert til å være 4100 nå i uke 39, så jeg hadde ganske rett. Blir satt i gang neste uke uansett [emoji28]
Da har jeg vært hos legen å ho er estimert til å være 4100 nå i uke 39, så jeg hadde ganske rett. Blir satt i gang neste uke uansett [emoji28]
Se det ja! Blir du satt i gang på grunn av størrelsen til babyen eller av andre årsaker? Min bebis er estimert til å bli 4200 i uke 40 (var 3400 i uke 36). Skal på ny kontroll i uke 39 og er så spent på jeg kanskje blir satt i gang da. Hører med til min historie at jeg er 180 cm selv, så jeg er ingen liten dame. Hvor høy er du?
Blir satt i gang på grunn av størrelsen. Håper ho ikke blir sååå mye større til neste uke og at ho ikke er større enn det de har estimert. Jeg er bare 163
Så spennende! Godt å vite at du slipper å gå over tiden. Jeg er sikker på det går helt fint Lykke til!
Sniiiiker [emoji85].
Ved første frøken ble hun estimert til å veie ca 3000g dagen før fødsel. Hun ble født en uke før termin og veide 3770g, så de bommet litt på vekstestimeringa [emoji28].
Min er estimert til å være 12% større, men aner ikke kilo og sånn.
Sniiiiker [emoji85].
Ved første frøken ble hun estimert til å veie ca 3000g dagen før fødsel. Hun ble født en uke før termin og veide 3770g, så de bommet litt på vekstestimeringa [emoji28].
Takk! Jeg fikk sikkert ikke vite siden jeg ikke vil bite kjønn tenkte ikke på å spørre om det uansett daMin var i går (40+4) estimert til 13%over, som gjør at hun nå (ved termin) er 4100g [emoji4]