Stor Baby..

• Trådstarter Trådstarter SmulteTrulte
  • Opprettet Opprettet
Min lille gull klump var 7,3kg og 65 cm lang:-) jeg fullammer:D men gleder meg til ham blir 4 mnd og kan begynne med grøt, da han våkner så mye om natten og vill ha pupp..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Min lille gull klump var 7,3kg og 65 cm lang:-) jeg fullammer:D men gleder meg til ham blir 4 mnd og kan begynne med grøt, da han våkner så mye om natten og vill ha pupp..

Stor og god gutt da ja♡ Det samme gleder jeg meg til :) Men blir kun velling på kveldene i første omgang. Er som regel opp 3 ganger ila natta. Så savnet etter mere søvn er stor :P

★♡Tasta fra fonen♡★

Eg har også ein stor gut :-) han va 8kg og 64cm på 3mnd kontrollen! Må allerede ha 74 i klær ;-)

Kikket innom trådene her og kjenner meg veldig igjen her. 3 mnd+2 uker: 9,3 kg og 66 cm :-)

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app

Han våknet ca 3 ganger om natten før når han var baby.. Prøvde og telle i natt, og tror jeg kom til 7 ganger han våknet:/ han ligger med meg og vill ha puppen i munnen hele tiden .. I dag morges var bleien så gjennom våt at det hadde gått igjennom så ull tightsen var også våt:( gleder meg til desember !:) da blir det grøt, håper det metter han mer !!!:)) så får mor litt etterlengtet søvn!

Og jeg som trodde han min var stor :P Knøtt i forhold til andre ser det ut til :) 3mnd kontroll idag, 6295g og 61,5cm :)

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Han våknet ca 3 ganger om natten før når han var baby.. Prøvde og telle i natt, og tror jeg kom til 7 ganger han våknet:/ han ligger med meg og vill ha puppen i munnen hele tiden .. I dag morges var bleien så gjennom våt at det hadde gått igjennom så ull tightsen var også våt:( gleder meg til desember !:) da blir det grøt, håper det metter han mer !!!:)) så får mor litt etterlengtet søvn!

Hold ut, det går over:-) Har hatt noen økedøgn selv, og nå er det så mye bedre. Jeg begynte forresten med Pampers nr 4 på natta nå pga mye tiss, og det hjelper, selv om han egentlig passer str 3 fortsatt.

Ja trodde og det var økedøgn først.. Men nå har det vært sånn i tre uker :(

Har en liten tass jeg ser jeg her ;) på 3 mnd var han 61,5 cm og 5460 g ^^ ligger litt under normalen for gutter på hans alder han her^^ mn en spretten liten gokar er han ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp