Stor baby (litt lang)

Smulan

Forelsket i forumet
Glemte å fortelle at vi var på kntroll hos jordmor i går. Jeg hadde jo termin tirsdag 3.april, så hun hadde nesten regnet med at jeg ikke skulle dukke opp på kontrollen, men det gjorde jeg altså...[&o]

Alt virket bare bra (utenom at lillegutt ikke er festet da, men det visste vi jo fra før, han fortsatt veldig mye oppover slik at mammaen hans har det vanskelig med pusten...[;)]).

JM mener at grunnen til at han ikke kommer lenger ned kan være at bekkenet mitt er for trangt, men at dette er noe som vi får se på da selve fødselen er kommet i gang. Så jeg vet egentlig ikke om det vil bli en vanlig fødsel eller KS før der og då...[8|]
Dessuten mente hun at det nok er en kraftig liten krabat den inne, over 4 kg ...trudde hun da, men ifølge UL i uke 37 var han normalstor da, 3300 g. Så hvis han har lagt på seg over 700 g de siste 3 ukene så vet da ikke jeg hva jeg kan ha foret ham med...

Vel, det var vel det hele, måtte bare få det ur meg. Det eneste man har i hodet for tiden er jo den forestående fødselen og babyen som snart skal komme...[:)]

Jeg å fikk beskjed om at det sikkert var en 4 kgs her å.... IIIIIIIK litt skremt ble, men det går vel bra. Lykke til[:)]

ORIGINAL: venoka

Jeg å fikk beskjed om at det sikkert var en 4 kgs her å.... IIIIIIIK litt skremt ble, men det går vel bra. Lykke til[:)]

Ja, man blir jo litt uroet over hvordan fødselen vil bli med så stor baby, men kanskje det ikke spiller noen større rolle, bare hodet kommer ut så går nok kroppen gjennom uten problemer (uansett vekt). Eller?? [8|]

Jordmora mi trodde jeg skulle få en baby på ca 4 kg, og ut kom lille Oda på 3210 [:)]
Så jeg tror ikke dere skal få panikk!

Blitt spådd en stor unge her også! Magemålet hadde vokst fra 34 til 37 på ca 1 1/2 uke! Fortsatte det sånn til neste time ville ho sende meg på overtidskontroll før tiden!

Den siste tiden vokser de ca 200g i uka da.

Back
Topp