snart3barnsmor16
Gift med forumet
Symfyse måla mine ligger godt over.. Det gjorde det sist og. Da estimerte de på ordinær ul at ungen kom til å veie 4 kg.. Og han veide 3940:p så blir spennende.. Redd det blir ks da gitt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
joda fult klar over det. Men jeg er litta å spe.. Jr som vog 4 kg ville ikke ut vaginalt..snart2barnsmor-12 skrev:
hei Jeg har mareritt om en stor baby da jeg selv var 5,4 kg. Mamma var spinkel når jeg ble født, kun 69kg på det største som høygravid.. hun fødte meg på vanlig måte, så alt er mulig.. Meeen jeg ble enebarn:-0 Jeg har snakket med jordmor og lege om dette og jeg skal ha ekstra oppfølging fra uke 32 for å unngå at den lille i magen blir kjempestor.. det er jeg glad for:):) snakk om frykten din så kanskje du får same oppfølging?Cilen skrev:
Cilen skrev:
Jeg får tett oppfølging pga blodpropp fare, også frykter jeg ikke stor unge:) hadde helvette fødsel som endte i ks så skjer det ikke noe til termin blir d nok ks :) og til termin er pga dødfødsel fare m d jeg har!
Ah da misforstod jeg innlegget ditt, trodde du fryktet en baby på 4kg og at du pga størrelsen evt fryktet keisersnitt :) Jeg frykter i allefall konsekvensen av en for stor unge og får oppfølging for å unngå det:)