Kjente og det var litt godt å høre om noen andre i samme situasjon
Selv om jeg så klart ikke ønsker det for noen andre.
Ja da har han jo vært med. Min og har jo det, jeg tvang han ikke til sexen, men jeg vet jo at han kun gjorde det for meg. For at vi ikke skal få et stort problem senere, når det er for sent. At jeg alltid skal lengte etter det tredje barnet og komme til å klandre han i fremtiden.
Det var på torsdag kveld jeg så første antydning til strek på testen. Så det er helt nytt. Han skulle på guttetur i helga, og jeg ville han skulle få nyte det. Så sa jeg det på mandag ettermiddag, altså i forrigår. Han sa bare "ja ok". Jeg spurte om han ble veldig lei seg. Nei ikke veldig lei meg, men ikke akurat glad, svarte han. Nei greit. Så har vi faktisk ikke snakket et eneste ord om det etterpå. Jeg må bare la han svelge det noen dager. Men vi har dårlig tid, for jeg har en svært alvorlig form for hyperemesis. Som var grunnen til at jeg måtte avbryte i uke 14 sist. Så vi trenger jo å få planlagt hvordan vi skal gjøre enkelte ting framover når jeg blir innlagt. Jeg var på møte med sykehuset igår for å legge en behandlingsplan. Men han har ikke spurt hvordan det gikk. Sykdommen er jo selvfølgelig og en av grunnene til at min mann ikke ønsker fler, men han hadde ikke villet det uansett. Så det er ikke bare fordi han er redd for meg.
Ja jeg synes faktisk at når du har gitt så mye til mannen din så kan han gi deg denne gaven tilbake
Det er så mange som mener at man ikke skal presse en mann til et barn han ikke vil ha. Men hva er konsekvensene av det motsatte da. Hva gjør det med forholdet. Tok det mange år for deg å få han med?
Å så fælt med den kampen med nav
Er det rundt aap? Jeg har ikke hatt problemer selv, men er redd for å få det. Er selv på slutten av AAP. Jeg har flere ulike diagnoser og ble ekstremt syk etter svangerskapsavbruddet, både fysisk og psykisk. Også døde mamma et år etterpå, så det kompliserte det hele. Har vært livredd for man hører jo så utrolig mye, men har bare møtt godvilje og omsorg hittil. Så leit å høre at du ikke har det
Herligheten
Da er det ment to be! Med terminen på mormors bursdag
Det tror jeg virkelig på. Når er din termin?