Stoppet i uke 12...

~Blikk~

Elsker forumet
Jeg føler jeg mentalt har stoppet i uke 12 i svangerskapet... Flere som har det litt sånn?
Får litt "hjelp" når jeg kommer på at jeg er i uke 19, det er jo fryktelig nære halvveis. 

Føler jeg og... Magen har såvidt bynt å vokse og kjennes igrunn ikke ut som uke 19 det her... Også skal jeg ikke på ultralyd før neste uke.. Gjør at tida går ekstra sakte!!

ja tiden fra uke 12  og til nå har gått i rasende fart!

...men er ikke det bare bra da?

Etter ultralyden i går så gleder jeg meg bare ENDA mer til å få holde lillegutt i armene mine! uke 40 kan liksom ikke komme fort nok. Selv om vi har en halv milion ting vi må ordne før han kommer :)

Camillemi skrev:
ja tiden fra uke 12  og til nå har gått i rasende fart!

...men er ikke det bare bra da?

Etter ultralyden i går så gleder jeg meg bare ENDA mer til å få holde lillegutt i armene mine! uke 40 kan liksom ikke komme fort nok. Selv om vi har en halv milion ting vi må ordne før han kommer :)

Jeg gruer meg kanskje litt for mye til siste innspurt (timene før babyen faktisk er ute) til at jeg syns det er bra, men samtidig kan jeg nesten ikke vente til magen blir stor og til babyen er helt ute hos oss

Ja tror seriøst jeg henger igjen i uke 10 selv. Og nå er jeg i uke 17. Er snart halveis,mn føler alt er langt fram i tid. Blir vel panikk i forhold til alt og alle mot slutten da jeg ikke har fått gjort eller kjøpt noe... Får hlr ikke noen oversikt over hva jeg har og trenger da alt er nedpakket og d er alt for tidlig å ta noe fram, d er jo tross alt bare mai og knøttet ventes ikke før i okt...!;-) har jo hlr ikke vært på ordinær ul enda..

Plutselig sitter vi der høygravide og digre uten å skjønne hvordan vi endte opp der
Litt greit å høre at det ikke bare er jeg som føler det sånn, fr det føles litt rart...

Er helt anderledes med nr2 enn nr1 i allefall.

Back
Topp