Pepsi max smaker jo såå kunstig syns jeg. Prøv å bytte ut med farris? Da får du hvertfall kullsyren 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke farris :-(Pepsi max smaker jo såå kunstig syns jeg. Prøv å bytte ut med farris? Da får du hvertfall kullsyren![]()
Det var jo dumt :/ Det er nok i hovedsak koffeinen du er avhengig av, kunne du prøvd å bytte til en annen type lettbrus først? Vil tro det da blir lettere å slutte med den etterpå.Liker ikke farris :-(
Det går jo ann å prøve :-DDet var jo dumt :/ Det er nok i hovedsak koffeinen du er avhengig av, kunne du prøvd å bytte til en annen type lettbrus først? Vil tro det da blir lettere å slutte med den etterpå.
Uff... 1 uke er lenge :-(Det beste er nok bare å bestemme seg 100%, og kutte det helt ut. Hodepinen vil forsvinne etter ei ukes tid, det gjelder bare å være sta og bestemt!![]()
Er sååå avhengig! Men får så vondt i hodet om jeg ikke drikker det hver dag. Ca 1,5 l pr dag :-(
Drikker ikke kaffe, så har ingen koffein ellers jeg kan få i meg.
Men vil egentlig bare bli kvitt avhengigheten....
Tips?!![]()
Uff :-(Eg måtte berre stoppe heilt... Hadde det heilt jævlig i 14 dagar med hovudverk osv. Holdt meg vekke i 1,5 år før eg var dum nok til å ta eit glass når eg var gravid. Var lei av vatn...
Uff :-(
Begynte du helt igjen da?