Stoppe med pepsi max!

Pepsi max smaker jo såå kunstig syns jeg. Prøv å bytte ut med farris? Da får du hvertfall kullsyren :)

Det beste er nok bare å bestemme seg 100%, og kutte det helt ut. Hodepinen vil forsvinne etter ei ukes tid, det gjelder bare å være sta og bestemt! :)

Kjøp koffeintabletter og drikk vann eller Fun saft istedenfor ;) :P

Liker ikke farris :-(
Det var jo dumt :/ Det er nok i hovedsak koffeinen du er avhengig av, kunne du prøvd å bytte til en annen type lettbrus først? Vil tro det da blir lettere å slutte med den etterpå.

Jeg kutttet ut på dagen. Holdt meg unna i 6mnd, så sprakk jeg....

Oi, seriøst?

Hva med å fokusere på de negative sidene? Økonomi. Syreskader på tennene. Skader på kroppen.

Det er som regel de første to ukene som er verst når man skal bli kvitt en avhengighet. Du er bare nødt til å holde ut, ikke "reparere" når det blir litt tøft.

Kostholdet mitt har sklidd ut de siste ukene, og det har blitt sukker nesten hver dag. Jeg er på detox nå, og det er dritvanskelig. Men å ikke ha det i hus er første bud!

Jeg er ei skikkelig kaffekjerring, men har kuttet ut all koffein i forbindelse med begge graviditetene. Første gangen hadde jeg hodepine en stund, over en uke, andre gangen slapp jeg unna hodepinen, var bare litt trøtt noen dager. Bortsett fra hodepine er det ikke vanskelig å kutte koffein, syns jeg, det blir bare et lite savn fordi man er vant til å kose seg med den kaffekoppen eller brusen. Jeg erstattet kaffen med koffeinfri te første gangen, og tekoppen ble kosen. Denne gangen klarer jeg ikke å drikke te pga halsbrann, så jeg savner noe å kose meg med. Blir mye vann,da. :)

Du kunne gåt over til å drikke grønn te i løsvekt. Grønn te inneholder koffein, bare en annen type, som fordeler seg utover en lengre periode av dagen. Drikke du mørkere te på kvelden, så får du i deg veldig lite koffein.

Om du bor i nærheten av Oslo, anbefaler jeg deg å ta en tur innom palais de thes =)

Har ikke erfaring med Pepsi, men da jeg var student slutta jeg tvert med kaffe en gang da jeg syns det ble vanvittige mengder (LETT 2 liter om dagen liksom)

Hodepine et par dager, så fikk jeg et utrolig energirush i 2 uker før der var tilbake til normalen. Drikker fortsatt kaffe, men bare 2 kopper om dagen, evt 1 kopp kaffe og et par kopper te

Er sååå avhengig! Men får så vondt i hodet om jeg ikke drikker det hver dag. Ca 1,5 l pr dag :-(

Drikker ikke kaffe, så har ingen koffein ellers jeg kan få i meg.
Men vil egentlig bare bli kvitt avhengigheten....

Tips?! :-)

Er også avhengig...
Klarte å slutte å røyke, men pepsi max? Nei, det funka ikke :p

Eg måtte berre stoppe heilt... Hadde det heilt jævlig i 14 dagar med hovudverk osv. Holdt meg vekke i 1,5 år før eg var dum nok til å ta eit glass når eg var gravid. Var lei av vatn...

Eg måtte berre stoppe heilt... Hadde det heilt jævlig i 14 dagar med hovudverk osv. Holdt meg vekke i 1,5 år før eg var dum nok til å ta eit glass når eg var gravid. Var lei av vatn...
Uff :-(
Begynte du helt igjen da?

Uff :-(
Begynte du helt igjen da?

Plutseleg er PM stor favoritt :( Men klare å begrensa meg meir denna gongen. Akkurat no har eg akt for masse pm i hus (vore i Sverige), men etter sommaren må det bli andre bollar!

Back
Topp