stoort dilemma i kveld

Barbie

Blir kjent med forumet
Har et dilemma og lurer litt på hva dere hadde valgt å gjøre om det var dere som stå i denne situasjonen.
Eg har i tidligere innlegg skrevet at eg har funnet brunt blod på papiret i en uke etter å ha sovet om natten.
I dag stresset eg meg så mye opp og ble så sint på min ex at når eg kom hjem så kjente eg at dette var ikke bra. 5min senere kjente eg det rant blod. Dette skjedde kun en gang da eg var på toalettet ellers kun litt rosa på papiret nå resten av dagen.
Har også når eg kaver meg litt opp i dag skikkelige murringer nederst i magen.
Etter å ha kjøpt boblebad i går vil typen at eg skal være med å bade og i tillegg ha sex, noe eg sier nei til for eg tørr ingen av delene.
Er i dag 6+0
Hva hadde dere gjort i en sånn situasjon?
Latt være med alt eller tenkt at holder spiren så holder den og hvis ikke så var det ikke meningen?

Jeg ville latt være, bare for å kunne vite at man gjorde så godt man kunne. Han bør jo respektere ditt ønske om at du vil være forsiktig ift sex. Tror ikke jeg ville tatt hensyn uansett om han respekterte ønsket eller ikke.

Boblebad er frarådet spesielt i første trimester.. Etter det max ti min, eller så man ikke blir så veldig varm. Ville også vært forsiktig med sex bare så du vet at du ikke har provosert noe dersom noe skjer. Høres jo ut som du enten har veldig skjøre slimhinner, eller at du har en liten lomme blod som det kommer noe fra når du stresser deg opp..? Ville bedt om time hos gyn, kjekt å få sjekket det opp kanskje?

Tusen takk for svar, tror det blir tidlig ultralyd da eg ikke klarer å slå meg til ro med tanken når det har vært så mye på og av, men merker at det kun er når jeg stresset/hisser meg opp så kan nok være noe der

Blødningene har stoppet opp, har fått ultralyd hos volvat i morgen kl 18.00 så er både nervøs og spent. Tørr ikke håpe på noe for da blir eg bare skuffet igjen.
Så går inn med innstillingen om at eg heller vil bli positivt overrasket

Back
Topp