Stooore bevegelser i magen

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Er 35+1 og Lillemann beveger seg sååå enormt mye av gangen at jeg blir uvel. Gjør dritvondt. Kan ikke huske å ha hatt sånn i tidligere svangerskap... Blir jo helt gåen. Hopper jo opp når han beveger seg :bored:

Flere??
 
Ja, veldig mye romstering her også. Mange av bevegelsene er rett og slett vonde :eek: Med førstemann kjente jeg knapt noen ting, så dette er en STOR overgang :wideyed::hilarious:
 
Å ja! Det gjør drit vondt spesielt når det er rett over navelen. Alle andre syns det er kjempe gøy (mannen og mine foreldre) men de ser jo at jeg ikke syns det er like gøy som det de gjør for det vises veldig godt på meg at det gjør drit vondt! Ser jo armer og bein som flytter seg fra side til side.
 
Ja, det er myee romstering her også. Har påvist for mye fostervann i tillegg, og det gjør jo at han har mer plass å røre seg på. Synes det er kjempe ubehagelig når han tar sine rundturer! :sour:
 
"Godt" å se vi er flere... Skikkelig slitsomt men ser jo at jeg må holde ut i maks 7 uker til med Evt overtid så får bite tennene sammen:shy:
 
Her er det også noen store ubehagelig bevegelser. Og de store bevegelsene er så langt ned at jeg føler det egentlig ikke er plass der nede. Jeg har flere ganger hørt en slags klikkelyd eller hva jeg skal kalle det når hun beveger seg. Veldig merkelig. Kan ikke huske noen av delene fra forrige svangerskap.
 
Ough... henger meg på her. Er skikkelig støl i magen og har veldig vondt der hvor rompa ligger:wtf: Kjennes ut som at det egentlig ikke er plass til babyen til tider og det er enda 7 uker med voksing igjen, grøss og gru:arghh: Alle andre synes det er sååå gøy at de kan kjenne og se bevegelsene. Er selvfølgelig takknemlig for mye liv, men det er tungt når det er vondt:yuck:
 
Her er det også noen store ubehagelig bevegelser. Og de store bevegelsene er så langt ned at jeg føler det egentlig ikke er plass der nede. Jeg har flere ganger hørt en slags klikkelyd eller hva jeg skal kalle det når hun beveger seg. Veldig merkelig. Kan ikke huske noen av delene fra forrige svangerskap.


Har du og en sånn klikkelyd. Typen hørte det endelig her hin kvelden, han bare hva var det for noe. Så sa eg det er den klikkelyden eg har sagt kommer når han beveger seg inni magen. Har ikke hatt det i forrige svangerskap.
 
Jeg har også klikkelyder fra magen. Hadde det ikke med førstemann :p
 
Har du og en sånn klikkelyd. Typen hørte det endelig her hin kvelden, han bare hva var det for noe. Så sa eg det er den klikkelyden eg har sagt kommer når han beveger seg inni magen. Har ikke hatt det i forrige svangerskap.
Aldri hørt om det før jeg og hadde det ikke forrige gang. Jeg tror det skal mye til for at samboer kan høre lyden her for er ikke veldig høy lyd, men har jo hørt den en del ganger og det skjer når hu beveger seg. Lurer på hva det er. Men de kan jo bevege seg ganske raskt og voldsomt så det er kanskje ikke rart at det kan komme litt lyd.
 
Back
Topp