stooor mage

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
uff...magen min er så innmari stor. Og jeg har igjen tre mnd.... Kan ikke skjønne hvordan jeg skal holde ut de mnd!!!  

Ja skjønner hva du mener - jeg også har en enorm mage... Får spørsmål om det ikke er 2 der inne.. Så er jeg ganske lav i tillegg, da ser jo det ekstra digert ut[8D]

Var stor forrige gang også - helt utrolig at det gikk uten at jeg fikk strekk merker[:)]

Lykke til videre med magen[:D]

Jeg syns selv- og mannen min- at jeg har fått en "stor" mage, jeg er ganske lav også så magen må jo komme utover...
Men av en eller annen grunn synes alle andre at den er sååå liten. Fått kommentarer som " ja, jeg ser det har blitt en bil-ring der" (svigermor of course...) og " Ja, det er vel kanskje kommet litt der..." og "oi, du har mye mindre mage enn jeg hadde i den uken..." Er det bare meg som ser min egen mage lurer jeg på da?? De rundt meg har av en eller annen grunn ingen problemer med å påpeke det hvis noen har lagt på seg, men når jeg først er gravid og SKAL ha mage da skal de holde igjen....!
Jeg syns allerede det kan være tungt å bøye meg og gjøre ting i visse stillinger, og jeg tør nesten ikke tenke på at den antakeligvis kommer til å bli ganske mye større....men hvis jeg ikke har mage, hvordan kan jeg føle det sånn da...?

(NB, bildet mitt er tatt i uke 21, så magen er større enn det nå..får vel snart putte inn et nytt, og "tyte" ut magen skikkelig[;)])

Klem til deg Dite! vi blir vel normale igjen om noen måneder[:)]

Det er så stor forskjell på mager!
Jeg har plutselig fått mage denne uka (uke 15) og synes den er STOR nå..... Men min svigerinne hadde stor mage allerede 4 uker før meg.... (når vi regner uker vi er i)
Hun ble fort veldig stor - men vokste mindre på slutten, så hun var ikke noe spesielt stor (i forhold til andre som var kommet like langt) på slutten!

Back
Topp