Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg syns selv- og mannen min- at jeg har fått en "stor" mage, jeg er ganske lav også så magen må jo komme utover...
Men av en eller annen grunn synes alle andre at den er sååå liten. Fått kommentarer som " ja, jeg ser det har blitt en bil-ring der" (svigermor of course...) og " Ja, det er vel kanskje kommet litt der..." og "oi, du har mye mindre mage enn jeg hadde i den uken..." Er det bare meg som ser min egen mage lurer jeg på da?? De rundt meg har av en eller annen grunn ingen problemer med å påpeke det hvis noen har lagt på seg, men når jeg først er gravid og SKAL ha mage da skal de holde igjen....!
Jeg syns allerede det kan være tungt å bøye meg og gjøre ting i visse stillinger, og jeg tør nesten ikke tenke på at den antakeligvis kommer til å bli ganske mye større....men hvis jeg ikke har mage, hvordan kan jeg føle det sånn da...?
(NB, bildet mitt er tatt i uke 21, så magen er større enn det nå..får vel snart putte inn et nytt, og "tyte" ut magen skikkelig[;)])
Klem til deg Dite! vi blir vel normale igjen om noen måneder[:)]
Ja enig med deg...merker når jeg skal ta på meg skoene
har ordnet meg med stol i gangen[:D]. jeg sa til jordmor sist at
jeg kommer jo til å se ut som en hvalross på slutten
av svangerskapet. Ligger oxo over skjemaet jeg da....
hehe jeg må flire litt når jeg ser meg selv i speilet[:D]
Vi har sikkert masse fostervann!!![;)]
Jeg ligger over skjema.. Men de påstår at det er fordi eg har fått baby før, og at det vil jevne seg ut etterhvert. Jeg synes ikke det virker som det skal jevne seg ut, og dessuten ligger sfmålene min ganske nøyaktig gjennomsnittlig i forhold til min egen termin.... som er 1-2 uker før ULtermin.....[:)]
Så kort sagt, JA jeg har kjempemage!! Men er bare glad for det... Hater at folk ikke tør å spørre om jeg er gravid fordi det kan se ut som jeg bare har lagt på meg....
æ syns ikke min mage har blitt så fryktelig stor enda. å d har æ faktisk fått komentara på av andre å.. så e redd for at æ skal æse skikkelig ut nå på slutten.. håper ikke d i allefall.
Sitter her og undres på hvor stor jeg kommer til å bli jeg, synes jeg er blitt kjempestor allerede...kommer til å være like bred som høy når termin nærmer seg...[&:]