Stooor gravidmage!:))

4321

Blir kjent med forumet
Heihei jenter! :)

Er det mange av dere som også begynner å føle dere skikkelig gravid nå? Jeg har fått ordentlig gravidkul på magen, jeg føler nesten at jeg ser lengere på vei ut enn det jeg er. Har flere venninner som er ca. like langt på vei som meg, og de har ikke på langt nær så stor mage. Lurer på hvor stor jeg egentlig skal bli! Hoho^^
Men hva er egentlig normalt? Alle er jo forskjellige...

Også lurer jeg på en ting...hvordan kjenner man at lille nurket hikker?? :)

Jeg føler meg også allerede stor og lurer veldig på hvordan jeg skal ende opp til slutt når jeg har 4 mnd igjen!! Kanskje det spiller en liten rolle at jeg har få cm i høyden å fordele babyen over? er bare 159 cm på sokkelesten....

Jeg og lurer på det med hikking, for syntes noen sparka litt vel rytmisk i går kveld:P

Har en gooood kul selv også, men syns det er bare koselig;) det blir jo til at man sammenligner med andre, men ikke tenk så mye på det, hver babymage er unik på sin måte:) man merker det ganske så tydelig om det er hikking. Samme rykning med gjevne mellomrom og på samme plass. Denne lille krabaten her øver lungene sine noe fryktelig, hikker flere ganger om dagen. Hoff;)

Joda, føler meg mer gravid enn de 25 ukene jeg er.

Så godt å høre at det ikke bare er meg som føler meg stor. Men for all del, jeg elsker babymagen min, og synes det er kjempegøy å se forskjell fra uke til uke :)

Skal prøve å legge merke til når hun hikker, er vanskelig med alle disse bevegelsene i magen, og å skjønne hva som er hva :p

Jeg har også stor mage :) 3 mnd igjen så det blir morsomt å se hvor stor magen blir :)

Her driver alle og kommenterer at magen min er liten i forhold til antall uker, selv synes jeg at jeg begynt å bli rimelig svær:p men den har sprettet ut en del cm de siste dagene ser jeg. trodde først den bare var oppblåst, men så har det jo ikke forsvunnet igjen. Den er veldig spiss!:p

Jeg har fått kommentert at je har hatt så liten mage hele tiden men nå den siste uka er det fler som har kommentert å mye den har vokset. Jeg syns den begynner å bli svær så spent på å se å digger je egentlig blir innen termin :p Er i uke 27 nå.

Stor mage selv :) Mye større enn det jeg hadde på denne tiden med storesøster.
Men godt å se gravid ut,og ikke bare lubben liksom :p
Ikke kjent noe til hikking enda..

Jepp jepp, STOR mage nå synes jeg - men var sånn sist å.. 
Da spurte folk meg i oktober "Når i Desember skal du ha baby?" litt rart å svare "Februar*" da
- blir vel like stor nå, men vokste ikke særlig på slutten da - fikk bare fort stor mage, men ikke unormalt stor jfr JM... Mager er vel ulike da;) 

Og andre har alltid en mening, uansett hva det er..  - til vår store fortvilelse:p

Jeg er mindre enn hva jeg var med førstemann, og syns det er HELT greit i og med at det kan bli en varm sommer :P

Du vil ikke være i tvil når barnet hikker, for det føles ut som om du hikker selv :P

Back
Topp