Stoooooor mage!

Prinsesse Nina

Andre møte med forumet
Herregud ser ut som jeg er 8 mnd på vei.
Er så oppblåst at nagen ser så diger ut! Ser skikkelig gravid ut.
Blir deilig når man er så langt på vei at man kan vise frem magen med stolthet!!!emoticon

Jeg er ganske smal i utgangspunktet, så nå seg jeg bare litt rundere ut. Jeg, Mannen min og Mini ser tydelig en mini-mage, men for alle andre ser det vel bare ut som om jeg spiser litt godt om dager ;)

Sist gang kom en av drilljentene mine til meg og sa: Er du gravid, eller har du bare spist en bedre middag??

emoticon 

jeg tror jaggu jeg begynner å få mage allerede jeg også, det er jaggu todlig, men det er en liten kul nederst på magen. og jeg er bare 6 uker i morra... hjelpes... kan bli vanskelig å skjule, klarer ikke holde inn magen heller..

jege r bare 4-5 uker på vei enda.. så synes ikke no enda..
men siden det ikke er lenge siden jeg gikk med vesla regner jeg med magen kommer litt fortere denne gangen..
fikk fort stor mage sist også..
jeg elsker gravidmager da! og følte meg super hele svangerskapet sist.. håper på det samme nå :D

Jeg er skikkelig oppblåst, og midjemålet har økt med 5 cm. Men har ikke lagt på meg et gram!

Og helt nedrest på magen, rett over symfysen, kjenner jeg at det er litt fullere enn vanlig, musklene blir presset litt ut så det er tydelig at det er noe under :) Men det som vises med det blotte øye er nok bare luft for mitt vedkomende.

Føler meg også veldig oppblåst for tia, må liksom gå å holde inn magen hele tia, slik at ingen skal få misstanke på jobb, men i dag var det to stykker som så på magen min mens vi prata på jobb. 

I tillegg til luft er det jo også en medvirkende faktor at musklaturen blir litt slappere når man er gravid....

Er nokså flat til vanlig, men på kvelden og etter middagstid har jeg en skikkelig gravidmage:P Sånn jeg hadde når jeg var 20 uker på vei sist. Gleder meg til det er synlig gravid mage ja og ikke bare ser ut som jeg har spist altfor masse.

Back
Topp