Stonz??

LittleJ.

Elsker forumet
Positivt og negativt om skoa? Snuppa begynner i bhg nå, er det en god invistering? Kan barna gå vanlig på de også med god støtte?? Og kan de brukes som vintersko om man kjøper med det ekstra foret til? :-)

Jeg synes at de glapp lett bak på hælen men med utedress med sånn strikk under beina på så var det ikke noe problem. Vi brukte bare strikkaragger under i vinter, da gikk hun ikke enda. Men da hun gikk selv så var det utpå våren og vi skiftet kjapt til sko og støvler for å ha noe å variere med.

Jeg tror at du vil bli veldig fornøyd med stonz jeg! Jeg var i alle fall kjempefornøyd og de i bhg likte de godt også.

Jeg syns de er supre. Vi har med for, men syns det ble trangt etterhvert og begynte med hjemmestrikka ullsokker istedet.

Er det skor? Jeg var å så på de, og det er ikke skor for meg. Greit til unger som ikke kan gå og som trenger noe å ha på, men tar jeg feil her? Jeg synes de er veldig fine og hun dama som stod i butikken sa også at det er mer som trekk og ikke skor. 

Jeg synes også at de glipper lett bak hælene, men ellers er jeg veldig fornøyd. Lillesøster bruker stonz nå, de holder henne tørr i regnværet. Storebror brukte sine en del den første vinteren selv om han kunne gå. Tror det var mest fordi han likte dem bedre enn vinterskoene, fordi stonzene hadde bilde av gravemaskin. :P

Mellomste her brukte sine mye, hadde med d ekstra foret inni. Alltid god og varm. Han fylte 1 i november og gikk med døm til langt ut på våren så ikke no problem å bruke døm som sko

Back
Topp