Stonz...

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Hvor er det best å bestille? Stonzwear? Stonz.no? Eller finnes det andre tilsvarende produkter som er like bra på andre sider??

Yngste begynner jo snart i bhg og går ikke enda, så sko er ikke aktuelt

Stonz.no. Alle andre etterligninger har ikke vært like bra. De fra Reima er glatte under og sklir av når de krabber. Stonz er helt gull. Jeg brukte de i vinter frem til sommerskosesong også selv om mini begynte å gå i november. For å lære å gå i tunge vintersko er virkelig dritt... og første mnd er de ikke sååå flinke til å gå heller :). Dette er min mening.

Stonz har bra gripebelegg under, og bra fester rundt foten. 

Menneh, stonzwear er jo halve prisen da, så bestiller dem derfra kjenner jeg, selv om leveringstiden nok er lengre. (det er siden i Canada innbiller jeg meg??)

kan jeg spørre hvilken str du bestiller? medium (6-18 mnd) eller large (1-2.5years) ?

LittleJ. skrev:
kan jeg spørre hvilken str du bestiller? medium (6-18 mnd) eller large (1-2.5years) ?

Jeg har bestilt Large, bare for å være sikker på at hun har dem en stund. Nå satser jeg jo på at hun går før hun er 2,5, men er jo kjekke å ha i litt stor størrelse likevel

Men de kan vel klare å gå også på disse skoene? :) de kan brukes som vinter sko lissom? har du hørt mye bra om dem?
vurderer å kjøpe dem selv, da trenger man vel ikke tusen andre forskjellige sko når disse kan brukes i all slags vær?

LittleJ. skrev:
Men de kan vel klare å gå også på disse skoene? :) de kan brukes som vinter sko lissom? har du hørt mye bra om dem?
vurderer å kjøpe dem selv, da trenger man vel ikke tusen andre forskjellige sko når disse kan brukes i all slags vær?

Ja, jeg har hørt myyye positivt her inne. Jeg har kjøpt sånne "sokker" også til å ha inni, så de forhåpentligvis er varme hele vinteren om nødvendig (storesøster var nærmere 16-18 mnd da hhun begynte å gå, så vi har ikke hastverk akuratt..

Jeg har også kjøpt slike til jenta mi :) veldig fornøyd! :)
Men dere må være oppmerksom på at stonz ikke er vanntette men vann avstøtende, til skikkelig plaske vær burde dem ha støvler på :)

Hege91 skrev:
Jeg har også kjøpt slike til jenta mi :) veldig fornøyd! :)
Men dere må være oppmerksom på at stonz ikke er vanntette men vann avstøtende, til skikkelig plaske vær burde dem ha støvler på :)

Får impregnere skikkelig I og med hun ikke kan gå enda så vil jeg unngå skobruk

Back
Topp