Stonz skoene til barn

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Dere som har kjøpt stonz sko til barna deres, nå lurer jeg på en del ting.

-Hvilke størrelser har dere valgt? Leser om størrelsene på siden demmes, men lurer på dersom et barn har 24 i sko til vanlig, hva har dere i stonz da?

-Hvordan er de å bruke på barn som går? Er de helt myke under? Evt blir det ikke da ekkelt for de små å tråkke på steiner feks?

-Er de vanntette?

-Ser de har stonz i str xl. Vet noen av dere hvilken størrelse dette tilsvarer?

Evt kan dere fortelle om erfaringene deres med stonz skoene?

Jeg hadde L til Gutten min når han var ca 1år. De var varme og gode og alt det der, men jeg kommer ikke til å kjøpe til han i år. De er helt myke under, og det må være utrolig vondt under føttene å gå/klatre/leke uten noe hardt under føttene.. Tenk om du tråkker på en sten eller en pinne på sokkelesten..?

Vi har kjøpt både M og L, men L er alt for stort ennå, vet dessverre ikke hvilken skostørrelse han bruker. Det ser ut som om de nederste cm er vanntette, og resten er vannavstøtende, men vi har ikke testet i dammer. Han holder seg tørr på bena når han krabber i regnbukse og stonz i vått gress. De er helt myke under, bare mykt gummistoff og fleecefor, men jeg tror ikke det blir vondt å tråkke på stener for det, men vil nok kjenne underlaget på en annen måte enn med harde såler. De har jo gjerne ullsokker eller noe slikt nedi også, så de får jo ikke stenene rett i foten akkurat.

dytter, ønsker flere svar

Back
Topp