stonz og str?

cadenza

Glad i forumet
har bestem meg for å kjøp sonz til lillemannen.. har går enda ikke, så å kjøpe noen andre vintersko er uaktuelt.

men har vært å prøvd noen sko før å finne sko str, og da fant vi ut at han buker st: 21..

hvilken str i stonz bør jeg kjøpe ?? vurderer å kjøpe sånne stonz linerz for å ha oppi stonz..bør jeg kjøpe M eller L??

veit det er mange dær ute som har stonz til sine små.. PLEASE HELP ME!!!!

Olav Magnus går, og har str. 22 i vintersko. Vi har også Stonz som han bruker sånn nå og da, og vi har str. L.. Å om du i tillegg skal ha Linerz så ha jeg kjøpt L.

Vel, her har han (også 21 i skostr.) str. M med linerz i og det passer flott om han har tynne ullragger på seg i tillegg. Da er han god, varm og tørr. Vi har str. L også, men de er aaaalt for store enda. Jeg målte på ei som var 2,5 år, og hun passet dem perfekt. Mulig str. L + linerz + tykke ullragger vil gjøre susen. Nå vokser de jo mye og fort. Men samtidig må det jo ikke være slik at det blir som å gå med svømmeføtter [&:]

Hos oss iallefall vil nok str. M bli brukt de neste2-3mnd. Når snøen begynner å smelte vil jeg nok ta ut linerzene og bare bruke vanlig ull inni. Fleeceforet holder føttene varme. Føttene vokser fort, men ikke sååå fort heller. Så kommer litt an på når du vil han skal bruke dem. Akuratt nå, eller om en liten stund sånn utpå våren?

ORIGINAL: Sinique

Vel, her har han (også 21 i skostr.) str. M med linerz i og det passer flott om han har tynne ullragger på seg i tillegg. Da er han god, varm og tørr. Vi har str. L også, men de er aaaalt for store enda. Jeg målte på ei som var 2,5 år, og hun passet dem perfekt. Mulig str. L + linerz + tykke ullragger vil gjøre susen. Nå vokser de jo mye og fort. Men samtidig må det jo ikke være slik at det blir som å gå med svømmeføtter [&:]

Hos oss iallefall vil nok str. M bli brukt de neste2-3mnd. Når snøen begynner å smelte vil jeg nok ta ut linerzene og bare bruke vanlig ull inni. Fleeceforet holder føttene varme. Føttene vokser fort, men ikke sååå fort heller. Så kommer litt an på når du vil han skal bruke dem. Akuratt nå, eller om en liten stund sånn utpå våren?

har tenkt at han skal bruke dem nå og utover mot våren..

tror jeg satser på å kjøpe M, som du skriver kan jo ta ut linerzene til våren..

Vivel er og str. 21 - men jeg synes de i str M er litt små...ville gått for L jeg.

Vår tulle bruker den som er fra 6 mnd til 18 mnd... Står på om d er M eller L..
Må ha d, for de i neste størrelse blir altfor store og var vanskelige å få til å sitte ordentli. Denne holder nok enda lenge. :) Hun ligger vel også på str 20-21 (tror jeg)

ORIGINAL: slinsie

Vivel er og str. 21 - men jeg synes de i str M er litt små...ville gått for L jeg.

litt små med M? blir det trangt nedi stonzene eller??

Lilja bruker str 22-23 i sko (jada, har pailabber...[8D] ) Og allerede i høst så var stonzene i str M for små. Og det var uten linerz. Vi kjøpte derfor nye i str L. Med linerz, og de funka fint [;)] . Men de er litt brede (med linerz i), så når hun begynte å gå snublet hun endel i føttene sine. Så nå bruker vi bare vintersko.

Kjøp L!!!
Eira bruker str. 22 og med de innertingene er de akkurat passe

Hva er det for slags pailabber da? [8D] Sebastian har Stonz med Linerz i str M, og de er litt store *lol*

L + Linerz og de er passe??
Jeg vet folk er barn er forskjellige og ting vokser i forskjellige hastighet, men... Hm. Oh well.

Hm. Kanskje det ikke er så dumt lell. Men må jo ha gode sokker også oppi da, og kan godt se for meg at de er litt brede for ungen nå.
Så er kanskje L tingen da, bare ikke glem å kjøpe med innleggene - de må jo bli gull verdt...[:D]

Det kan virke som om de er forskjellig i str?
Jeg ville ha gått for str L. Vi har str M nå og jeg synes de er litt små og vi har ikke liners. Ask bruker str 21 i vintersko.

L + linerz passar her, no brukar ho str 21 i sko.

Mie har str M + linerz og de passer perfekt.... heller litt store enn små.... hun bruker str 21 i vintersko[:)]

Marie bruker str. 20 i sko, og jeg tror ikke hennes stonz i str. M holder lenger enn maks ut denne vinteren. Og det er UTEN linerz. Gå for L, du, iallfall om du har tenkt å ha linerz.

Amelia har bare hattt str. L. Sluttet og bruke dem ute (bare i vogna [:)]) da hun begynte å gå som 1 åring. Da begynte vi med sko istedet. (str. 21)

De var jo store til henne, men det gikk fint [:D] vi har ikke linerz. Synes Stonzene koster såpass at det var lurt og kjøpe en stor størrelse.

Hadde ihvertfall tatt L nå, på så stort barn. Tenker at de kan være fine å ha utenpå støvler også, eller i pulk, feks når vi skal på fjellet....

Back
Topp